• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Digitech istomp 3 pack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

donfifis

Synth liefhebber
Lid sinds
27 juni 2007
Berichten
389
Locatie
e.c.l. eindhoven city of light
Hallo ik verkoop mijn digitech istomp 3 pack stomp boxjes met kabels zonder originele doos want die kreeg ik er niet bij toen ik ze kocht.

Hier wat informatie

iStomp 3-Pack is een set van 3x de iStomp downloadable pedal (via iPad/iPod/iPhone) die wordt geleverd inclusief een power supply, een +3 daiisychain kabel en een iOS smartcable. De iStomp is een revolutionair stompbox effect voor gitaar dat elk denkbare effect kan zijn door deze te downloaden via de Digitech Stompshop App in iTunes met behulp van iPad, iPhone of iPod Touch. Inmiddels zijn er meer dan 30(!) verschillende e-pedals beschikbaar via iTunes waarvan sommige nog geen Euro kosten. De iStomp werkt stand-alone hoeft tijdens gebruik niet aangekoppeld te blijven met de iPad/Phone/Pod. Na het downloaden van de Stompshop App zijn direct de Delay en een Distortion gratis te uploaden in de iStomp. Alle effecten zijn met de analoog aanvoelende knoppen aan te passen naar smaak. In de App kan per effect worden bepaald welke kleur het lampje krijgt bij inschakeling. Bijgeleverd worden diverse Mods om de iStomp een eigen gezicht te geven, een kabel voor connectie met de iPod/Pad/Phone en een power adapter.

Ondertussen zijn er 46 effecten te downloaden.
Je hebt wel een ipad of iphone ipod met 30 pin connector nodig.
En ik kreeg alle effecten gratis via de istompshop app dus dat zou je even kunnen checken of dat voor jou ook zo werkt.

Ik vraag voor het complete set 75 euro ex verzendkosten

Mvg
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    36,5 KB · Bekeken: 94
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top