• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno 106 & Roland MKS-7 Super Quartet combo pack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

moedars

www.moedars.com
Lid sinds
17 Maart 2012
Berichten
81
Locatie
Uden
Ik ga voor een nieuw project waarbij de TR-808 een belangrijke rol speelt 8).. dus deze jaren 80 set mag naar een nieuwe eigenaar.

Roland Juno 106.
geen introductie voor nodig lijkt me.. Vorig jaar zijn alle voice-chips vervangen.

Roland MKS-7 Super Quartet.
Multi-timbale module variant van de Juno 106, waarbij de Drums, Bass, Chords & Melody zijn onverdeeld in 4 midi-kanalen.. met een drumset hetzelfde als de TR 707.. dus een Italo Disco band in a box!

Totaal pakket: 1400 euro

Ik ben nog opzoek naar de TR-808, dus eventuele voorstellen + bijbetaling van mijn kant zijn altijd welkom.
 
Onlangs op marktplaats al gedropt naar de 1250..
Dus omdat 't carnaval is :mega:: 1200
 
De Juno 106 is gister verkocht en rockt nu early techno in belgie.. :dj:

MKS-7 Super Quartet, een multi-timbale baas als het gaat om all-in-one 80's vibes..

Richtprijs: 600 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top