Der Mantie - Get out of my mind

Kwaliteit dit hoor! Prachtig uitgewerkte track. Qua zang verwoord de Dr. het goed. Als je dat nog een klein beetje bijschaaft, dan ben je er helemaal.

Het is niet mijn smaak, maar een stem voor de productie, de tekst en de vocaal.
 
Ik vind die zang prima, dat past echt in dit nummer en bij die sfeer. Er zit leven in zeg maar. Voor zo'n stem geef ik een stem! :okdan:
 
Hallo Bombatio,

Bedankt voor je comments, je tips en complimenten. Ga ik zeker iets mee doen voor de toekomst :okdan:

Dat Album van XTC ken ik niet zal het eens opzoeken, ben benieuwd :)



Ik schrijf terwijl ik luister. Mooi georkestreerd en heerlijk niet plat gequantised. De zanglijnen zijn goed, maar wel steeds hetzelfde. Die zou ik wat varieren. De sfeer past goed bij de tekst, echt mooi gedaan. Ook in de break. De tekst zelf vind ik niet zo sterk en het is jammer dat het nummer uitfade. Maar al met al prima gedaan, en als je er nog wat aan sleutelt is het een mooi geheel. Je zangstem past er trouwens ook goed bij, niet altijd even 'spot on', maar zeker aangenaam om naar te luisteren.

Ik moest trouwens erg denken aan Apple Venus Volume 1 van XTC. Ken je dat album? Prachtig georkestreerde popmuziek, hij staat in zijn geheel op YouTube.
 
Dank je wel payt!

Dat van die samples heb je wel gelijk in nu ik er naar luister... was helemaal verdwenen in de melodie wat ik zo te gek vind dat ik daar het technische aspect wat ben verloren denk ik :engel:


Je bent een betere zanger dan ik ;) En dat zegt helemaal niks natuurlijk.. haha. Ik vind wel dat die ritmische stringmarcato dingen iets te cheesy klinken soms (beetje te veel sample-retrigger effect of zo).

verder wel mooi nummer met potentie!
 
Bedankt voor het compliment Scrape.

Dat van gevoel ben ik het ook zeker mee eens tevens dat er aan de zang nog heel veel tekortkomingen kleven :D

Mooi die combinatie van orkestgeluiden en zang. Misschien niet altijd even zuiver gezongen maar wel met gevoel en dat is minstens zo belangrijk.
 
Hallo ProtoHuman.

Bedankt voor je commentaar en tof dat je mijn track hebt beluisterd en kennis hebt gegeven wat je er aan vind ook al is het niet jou smaak :okdan:


Kwaliteit dit hoor! Prachtig uitgewerkte track. Qua zang verwoord de Dr. het goed. Als je dat nog een klein beetje bijschaaft, dan ben je er helemaal.

Het is niet mijn smaak, maar een stem voor de productie, de tekst en de vocaal.
 
Hoi mv30!

Bedankt voor je stem en het compliment jegens de zang, cool 8)

Ik vind die zang prima, dat past echt in dit nummer en bij die sfeer. Er zit leven in zeg maar. Voor zo'n stem geef ik een stem! :okdan:
 
Dank je wel MonoTron voor het compliment en je stem :okdan:

Gewoon doen dacht ik, de schaamte voorbij :D


Toch wel knap dat je jezelf zo opneemt en aan ons allemaal laat horen, Ik zou dat niet durven :D
Verder mooie productie!! Vote
 
Back
Top