AN1x display vraag

Synthmule

Stamgast
Lid sinds
6 juli 2009
Berichten
229
Beste forumleden,

Ik heb gisteren een AN1x van een vriendelijk forumlid overgenomen en volgens mij is er iets mis mee.
Ik probeer dit zo goed mogelijk uit te leggen..
Als ik naar de edit pages ga,van de FM/SYNC en de lfo waveshape begint het eerste segement van het display te knipperen, de S en de F (dit zijn dan de eerste letters) beginnen te knipperen, is dit normaal? Als ik bijvoorbeeld de presets bespeel is er niets aan de hand, en knippert er niets weet iemand of dit normaal is?
Het lijkt mij zo onwaarschijnlijk dat dit hoort, het heeft niet echt een functie, ik heb op internet al gestruind en de manual door genomen maar kreeg niets te vinden.
Kan iemand mij dit laten weten door even naar die edit pages te gaan en te kijken of dit bij jullie ook zo is als je de waarde verandert?
Alvast dank!:peukie:
 
Weet ik....een van de kleine balkjes onderaan het scherm knippert om de waarde te laten zien waar deze op staat....maar als je op Sync/FM drukt dan knippert de S ook mee met het zelfde "ritme " als het balkje...het lijkt mij dat dit niet goed is....het heeft in mijn mening geen enkel nut om mee te knipperen....er moet wel iemand hier zijn die dit weet
 
Bij mij is het ook.. precies zoals je omschrijft.
In de syncmode selecteren is het de eerste letter van het Algorithm wat knippert. En bij de LFO wave, de eerste letter van de golfvorm.. No worries dus :)

En voor de gissers.. Het is een realtime selectie keuze.. en hoeft ook niet via 'enter'(oid) nogeens 'ge-confirmed' te worden. :)
 
Bedankt!
Ik ben al uren aan het kijken of dit wel hoort.....best raar eigenlijk, het heft toch geen enkele reden om dit te doen?
 
Raar dat er niets in de manual staat betreft dit verschijnsel...of ik heb er overheen gelezen..
 
Hey Macgyver, dat knipperen doet de AN1x dus ook bij effect bypass?
Bovenaan staat off (de O knippert) en bypass knippert niet dit is bij jouw dan ook zo neem ik aan?
 
Back
Top