Service / Dealer van Korg in Nederland??

arjanm

Nieuwkomer
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
3
Is er misschien iemand op dit forum die weet waar ik een Korg M1 kan laten repareren? Sinds een tijdje heb ik last van "stroomuitval"; de synth herstart zichzelf op de meest onhandige momenten... Ook het display knippert. Het ligt niet aan de interne batterij, die heb ik onlangs nog vervangen. Het lijkt op een intern probleem, een los schakeltje op de printplaat ofzo. Erg lastig... Als je tips voor me hebt of je weet een reparateur (er zat er altijd een in Hilversum, maar die kan ik niet meer vinden...) dan hoor ik het graag!

Greetz,
Arjan
 
Re: Service / Dealer van Korg in Nederland??

Origineel geplaatst door arjanm
Is er misschien iemand op dit forum die weet waar ik een Korg M1 kan laten repareren? Sinds een tijdje heb ik last van "stroomuitval"; de synth herstart zichzelf op de meest onhandige momenten... Ook het display knippert. Het ligt niet aan de interne batterij, die heb ik onlangs nog vervangen. Het lijkt op een intern probleem, een los schakeltje op de printplaat ofzo. Erg lastig... Als je tips voor me hebt of je weet een reparateur (er zat er altijd een in Hilversum, maar die kan ik niet meer vinden...) dan hoor ik het graag!

Greetz,
Arjan

Ik denk dat je deze bedoelt?
ze zijn verhuisd:

ik heb alleen een mailadres:

info@soundevolution.nl
Bastiaan de Vries

Hij heeft mij prima geholpen bij een m1 probleem.

Succes Vins.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Je zou naar de importeur van Korg kunnen bellen/mailen voor dealers met een goede reparatie afdeling:

Voerman Amersfoort BV
Vanadiumweg 17
3812 PX Amersfoort
033-4612908
www.voerman.nl

Of je apparaat naar Voerman zelf brengen of sturen.
Daar zit ook de officiƫle Korg techneut.
 
Back
Top