Bonnefooi - African Soil

Devon-Miles

Ouwe rot
prachtig man! je weet dat ik groot respect heb voor wat je maakt .. emotiebom.. en het is goed!
ook bijzonder omdat we het samen hebben geluisterd bij mij in de studio :)
laat dat album komen.. first day buyer!

payt

Enorm Lid
Ik vind het jammer dat je van dat eerste stukje niet een heel nummer hebt gemaakt. Dit is wel erg fragmentarisch zo. Maar zal wel veel werk zijn geweest idd.. de individuele stukjes hebben wel potentie.

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Ik vind hem erg fijn, vooral omdat ik erg van de sound hou lekker lofi, wollige tape geluid. heerlijk.
Voor mij maakt het simpel weg niet uit hoe iets gemaakt is. samples of gespeeld of whatever er is gewoon een super fijne track gemaakt en dat respecteer ik. :okdan:

cream

Ouwe rot
Niet het hele nummer geluisterd ( nog een stuk of 90 te gaan...) maar je krijgt bij deze een stem. Ik weet hoe lastig het kan zijn om met samples te werken. Top gedaan!

MikeJarod

ziet ze vliegen
Veel verschillende ideeën in deze track maar ik vind ze niet zo goed bij elkaar passen. Ze verdienen allemaal hun eigen track, vooral dat stuk van 4:12 tot ongeveer 6:35. Stem!

RFB

Ouwe rot
Knap gemaakt en stukken origineler dan ik het kan... Is alleen niet mijn ding. Zitten bruikbare fragmenten/delen in die ik verder zou uitwerken naar een andere balans tussen samples en meer ... uhm een track. Maarrrrrr, dat is persoonlijk! Het is maar wat je voor ogen had!

MonoTron

Initiating Sequence..
Ik hoor een aantal sample knip momenten waar in mijn oren nog wat aan gedaan mag worden, vooral de stem in stuk 1, jahoijaaa komt er wat koud in.
Maar het is ook goed te horen dat er al erg veel werk in zit.
Erg mooie compositie en lekkere sfeer.
Vote.

(ps: Zit de SE500 erin?)