MPCStuff LCD scherm 2000XL eigenaars?

smokmostus

Stamgast
Lid sinds
9 juni 2004
Berichten
312
Locatie
Delft
Hoi,

Zijn hier lui die ook een nieuw vervangend LCD scherm van MPCStuff.com ingebouwd/ervaring mee hebben in hun MPC 2000XL?

Heb er dus eentje gekocht. Alles goed en wel, ziet er mooi uit etc. Maar het scherm reageert traag in sommige sub menus. In het track mute scherm is dit best vervelend. Snel tappen op de pads, tracks muten en unmuten kan het schermpje echt niet bijhouden en zelfs de counter begint dan te haperen. Alsof ie het allemaal niet vlot kan verwerken ofzo.
Irritant omdat ik erg visueel ben ingesteld bij het muten van tracks.
Als de sequencer niet loopt werkt het echter gewoon goed en reageerd het scherm direct op je pads. Maar ja, daar heb je niets an.

Krijg moeizaam support van MPCstuff en ze blijven onduidelijk of dit nou " hoort" of niet.
Bij het originele scherm had ik iig hier geen last van.

Iemand die er ook een geinstalleerd heeft toevallig en deze ervaring deelt?
 
Heb er zelf geen, maar wel het hele gebeuren gevolgd. Lijkt me niet dat dit hoort, heb verschillende reply's gezien op mpc-forums waarbij ze zeggen dat alles goed en snel werkt. Misschien dat t helpt om de kabel nog eens goed aan te drukken?

Of ff reageren in dit topic op mpc-forums, daar reageert die kerel van mpcstuff ook altijd in. Mss dat dit sneller gaat. http://www.mpc-forums.com/viewtopic.php?f=1&t=175118&start=150
 
Nee lees idd ook dat alles uitstekend werkt. Heb wel het idee dat weinig mensen zo'n nieuw schermpje hebben geinstalleerd.
Ik zal die kabel even nachecken ja.

Bedankt voor je reactie.
 
Nee dat haalt niets uit. Sterker nog, het contrast bijstellen doet praktisch helemaal niets. Het is helemaal wit of 'gewoon'.
Klopt dus ook niet. Zou wel moeten werken zoals in hun filmpje.
 
Back
Top