Cirklon-meeting op 12-12-15 te Utrecht

attachment.php


Op zaterdag 12 december 2015 zal de eerste Cirklon-meeting plaatsvinden in Utrecht. Allert van SonarTraffic stelt ruimte ter beschikking om synth-liefhebbers met elkaar te werken met en praten over de sequencer van Colin Fraser. Orgue Electronique's Brian zal acte de présence geven. In zijn studio staat al enkele jaren een Cirklon. Meer over Brian is op zijn site te vinden.

In een ontspannen sfeer is er de mogelijkheid om informatie te delen met elkaar, een workflow te laten zien en samen antwoorden te zoeken op vragen die bij gebruik ontstaan zijn.

Er is plek voor 10 deelnemers. De eerste zeven aanmeldingen hebben direct toegang, de laatste 3 zullen door middel van loting verdeeld worden.

Heb jij een Cirklon, werk je geregeld met deze sequencer? Meld je dan nu aan voor de Cirklon-meeting in Utrecht op 12 december 2015 bij Enzo.F. Ook voor vragen kan je bij Enzo.F terrecht.

494558914_640.jpg
 

Attachments

  • 20151110_CM_SonarTraffic12122015_banner.jpg
    20151110_CM_SonarTraffic12122015_banner.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 112
Heb hier wel oren naar, een middagje Schijf...

Geen Cirklon overigens, maar wel een hoop problemen op sequencer-vlak die de Cirklon wellicht kan oplossen. Vandaar, dus :)
 
Zeker! Kijk er nu al naar uit om aan een apart tafeltje geheel in Hans van Wilgenburg en Mireille Bekooij Koffietijd-stijl van gedachten te wisselen over je problemen op sequencer-vlak …
 
Ben door drukte niet erg aan dit soort dingen toegekomen maar werd door Enzo.F nogal getriggert en we hebben een datum gevonden.

Word leuk!
 
Is het de bedoeling dat je je eigen Cirklon meeneemt, of is het meer losjes?
Die van mij zit ingebouwd in mijn liveset en meenemen kan, maar hem los koppelen oid dat is niet echt te doen...

KAn ook mijn hele liveset meenemen, om een stuk te laten horen wat ik er mee doe.
 
In principe is er voldoende gear. We zijn met maximaal 15 personen.

KAn ook mijn hele liveset meenemen, om een stuk te laten horen wat ik er mee doe.

Als we rond 18:00 uur klaar zijn, is er nog mooi de tijd om te jammen met de Cirklons in sync!

Goed idee :eureka: :koffie: of :biertje:
 
In principe is de meeting voor freaks die een Cirklon in hun studio hebben staan. Zolang er plekken beschikbaar zijn, zijn geïnteresseerden zonder Cirklon ook welkom.
Bij overboeking hebben de mensen met een Cirklon voorrang.
Mensen die zich via het e-mailadres aangemeld hebben krijgen een reactie en een paar dagen voor 12 december een toegangsbewijs.

De teller staat op zeven vrije plekken.
 
Laatst gewijzigd:
Oh vet! Dat is wel echt belachelijk toevallig, want die dag ben ik - mét de Cirklon - beneden in de zaal aan het opbouwen om te spelen. Kom dus graag even meekijken maar zal wel niet de hele tijd er kunnen zijn.

Goed idee dit! Ik denk dat iedereen dat ding weer op een andere manier gebruikt.
 
Oh vet! Dat is wel echt belachelijk toevallig, want die dag ben ik - mét de Cirklon - beneden in de zaal aan het opbouwen om te spelen.

Begin je gewoon om 05:30 uur met de opbouw, zes uurtjes moet voldoende zijn, toch? :eureka:
Weest welkom, gezellig! Jrn
 
Ik ben dr ook bij! Gezellig! Wordt een goeie get-together! Ik zal mn cirklon ff poetsen, want die is zo goor dat ik me schaam om em mee te nemen. Beetje apperatuur idd ook niet onhandig anders zitten we daar dalijk met 10 sequencers en niks om te sequencen....
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top