Droom Tweestand!

filisteinen?
:mega:[/QUOTE]

Wat maakt het nou uit waar jouw tijd heengaat, het is tenslotte jouw tijd toch :mexico:
 
Hij is wel wat lang maar krijgt toch genoeg onvoorspelbare wendingen verderop.. houdt de spanning er wel weer in. :D
De pads en de trippy chords vind ik erg lekker....sfeertje is ook weer goed :)
Mix zit wel veel sublaag vooral die kick met lange decay.. Hij grooved wel weer lekker met de baslijn trouwens..
 
Klinkt lekker, geluiden mooi in balans... lkkr stereobeeld, weirde sounds/fx...i like :D

Appart sfeertje, maar das wel cool...

Klas hierboven dat 8 min te lang waren, maar t "verhaal" wordt mooi verteld in 8 minuten...t wisselt precies genoeg af

Mn electrostaten gaan tot 37 herz en das te merken nu, (sorry buurman!!) maar... s wel lkkr een dik bottom end
Vet gedaan !!
 
Al eerder gezegd; beetje droog, niet echt open. Wat is die synth die over 8 bars langzaam omhoog gaat en dan weer omlaag? Goeie vocal alleen wat inhoudsloos door ontbreken van een duiding van "the good guys".
 
Waarom staat die pad zo zacht? Da's de sfeermaker, die wil ik veel harder in de mix terughoren. Nu overheerst de kick met de bass en die atmodingetjes in het laag. Die vocal had van mij niet perse gehoeven. En ja, ook ik zit in het kamp die bijna 9 minuten wat aan de lange kant vindt.

Zolang die pad erin zit vind ik hem echter he-le-maal geweldig! Echt heel erg lekker. Je gaat langzaam echt de deep house kant op volgens mij een dat vind ik een heel prettige constatering.
 
Ten eerste dank u...
@de dok: Ik heb die pad expres een beetje op de achterground gehouden
@nzo: komt uit de korg emx
En ja het is wat kaal maar juist ook weer om het op de details aan te laten komen
misschien ben ik daar ook nog niet zo erg goed in
@geschirrspuller: wackyness yes dank, dat was nou precies de bedoeling!
:okdan:
 
Lekker hoor. Nog te veel sub. Pad mag imo 3db harder en breder. Percussie wat vlakjes gemixt en weinig hoog. Kan dus nog een stuk beter deze mix. Love da solid bassss.
 
Back
Top