• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

GEM S3 in de aanbieding

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
451
Locatie
Utrecht
De legendarische GEM S3 is bekend en beroemd om zijn geweldige geluid, fantastische user interface (met groot LCD-scherm) en natuurlijk om zijn ongeëvenaarde klavier met 76 toetsen en polyfone aftertouch! Er zijn in de geschiedenis van de synthesizer maar heel weinig machines op de markt gebracht met dit bijzondere feature en daarom kan de S3 zich meten met de Sequential Circuits Prophet T8.

Voorzien van alle ins en outs en natuurlijk een dubbele MIDI-aansluiting met 2x IN-OUT-THRU.

Dit exemplaar verkeerd in zeer goede staat en alles werkt, ook de diskdrive. Een echte aanwinst voor de vintage liefhebber. Je krijgt er gratis een oerdegelijke flightcase bij zodat 'ie bij transport ook goed bewaard blijft. Je mag 'm bij mij thuis uit komen proberen.

Wordt niet opgestuurd vanwege het formaat en gewicht.Wel graag serieus reageren. De liefhebber weet wat hij koopt en wat deze mooie machine waard is.

Mijn vraagprijs is €375,- voor al dit moois, maar ik sta zeker open voor een goed bod.
 
Hij Staat er nog, niet in de weg, maar wel in een hoekje... Doodzonde! :engel:

Biedingen en ruilvoorstellen worden in overweging genomen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top