Boss BX40 4 kanaals stereo mixer

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.096
Locatie
Den Haag
Ik zoek een Boss BX40 4 kanaals stereo mixer voor een zacht prijsje. Wie heeft er nog eentje liggen.:D
 
Hallo Phochos,

Ik heb nog een Boss BX-60 liggen, die voor 50 EUR van jou kan zijn.

Stuur maar een PM als je interesse hebt.

m.vr.gr,
Borchen
 
Hallo Phochos,

Ik heb nog een Boss BX-60 liggen, die voor 50 EUR van jou kan zijn.

Stuur maar een PM als je interesse hebt.

m.vr.gr,
Borchen

Nee, sorry, vind dat teveel geld op het moment.

Jos
 
er staat in de verkoop sectie een bx4 voor 20,- (Levka)

:mega:

Dat is een monomixer, de BX40 was een stereo mixer.:D
 
Sorry phochos wegens omstandigheden nog niet kunnen kijken.

Don't worry over een hoge prijs, ik ben fan :)
 
Het is zeker een Boss KM-600 weet ik nu, moet alleen nog kijken of ie werkt.
 
Phochos,

De prijs van 50 EURO voor m'n BX-60 was maar een uit de lucht gegrepen bedrag; ik had eigenlijk geen idee wat zo'n apparaat nog waard is...

Als een BX-600 40 euro kost en een BX-4 20 euro, dan lijkt 30 EURO voor m'n BX-60 wel schappelijk.

Laat maar horen wat je ervan vindt.

m.vr.gr,
borchen

P.S. De BX-60 hoeft niet perse weg, maar ik gebruik 'em al tijden niet meer en als ie een tweede leven bij jou kan krijgen, dan is dat alleen maar mooi.
 
Phochos,

De prijs van 50 EURO voor m'n BX-60 was maar een uit de lucht gegrepen bedrag; ik had eigenlijk geen idee wat zo'n apparaat nog waard is...

Als een BX-600 40 euro kost en een BX-4 20 euro, dan lijkt 30 EURO voor m'n BX-60 wel schappelijk.

Laat maar horen wat je ervan vindt.

m.vr.gr,
borchen

P.S. De BX-60 hoeft niet perse weg, maar ik gebruik 'em al tijden niet meer en als ie een tweede leven bij jou kan krijgen, dan is dat alleen maar mooi.

Is goed, als er geen haast bij is, kan ik hem volgende maand van je kopen voor die 30 euro. Alvast dank.:halleluja
 
{quote}
Is goed, als er geen haast bij is, kan ik hem volgende maand van je kopen voor die 30 euro.
{quote}

Prima...stuur tegen die tijd maar een P.M.

m.vr.gr,
Borchen
 
Nog steeds op zoek naar een Boss BX40, 60 of 80 voor een kleine prijs.
 
ja, dat dacht ik ook, eerst heeft wiseguy zijn best gedaan voor jou( volgens mij op niets af), en dan ga je in zee met iemand anders, en dan vraag je er weer om.....

:peukie:
 
ja, dat dacht ik ook, eerst heeft wiseguy zijn best gedaan voor jou( volgens mij op niets af), en dan ga je in zee met iemand anders, en dan vraag je er weer om.....

:peukie:

Zou eerst doorgaan, maar daar ik op dat moment het geld niet had, kon ik hem niet kopen. Daar ik nu via smackos in langdurige bruikleen een recorder en masterkeyboard ga krijgen, moet ik toch nog een klein mixertje hebben zodat ik ook de generator erbij kan gebruiken.:D
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top