• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK Akai S-950..Emu Emax 2 ..Emu E5000 Emu Orbit 9090

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lange

Ingeburgerd
Lid sinds
18 november 2012
Berichten
26
Te Koop

Akai s-950 350 euro

Emax 2 250 euro

E5000 200 euro

E5000 100 euro ( Deze is iets minder mooi ) maar werkt ook goed

Emu Orbit 9090 125 euro

Alles is uit te testen in Rotterdam .

Alle apparaten zijn clean en werken goed ik heb ze alleen dubbel en sommige 3 dubbel dus vandaar gun ik ze aan iemand anders .



Mocht je veel software hebben voor de Atari st en mij helpen om de mijne goed werkend te krijgen , dan kan je een fikse korting verwachten .

Verder geen ruilvoorstellen aub .

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.
 
Mocht je een mpc hebben met jjos dan zou ik wel willen ruilen
Ik hoor het graag
 
Ik krijg echt veel berichtjes binnen dus ik heb even foto's gemaakt en nog wat info opgezocht

De Emu E5000 van 100 euro
( Alle knoppen werken de draaiknop werkt ook soepel , Geen harde schijf , 4 mb werkgeheugen. )
De Emu E5000 van 200 euro ( Alle knoppen en draaiknop werken perfect 128 mb werkgeheugen 20 gb harde schijf )

Verder geen bijzondere uitbreidingen zoals RFX 32 enz

Akai s-950 512 kb versie 1,2 zoals je ziet is de display zelfs op kwartstand al leesbaar dus daar zal je geen last van hebben .

De ensoniq paris interface heb ik zelf nooit gebruikt ik heb hem ooit nieuw opgestuurd gekeregen in doos die heb ik niet meer maar hij werkt . 50 euro mag hij weg .

De Emax is een keyboard versie 2212 met 2mb geheugen .

Het rijdende rack mag ook weg voor 60 euro .

Ps ik kan de foto's niet uploaden . ik mail ze wel naar de gene die mij mailen .

Succes en fijne dag nog
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top