Roland MKS-80 met of zonder programmer MPG-80

Status
Please reply by conversation.

Timbo

Stamgast
Lid sinds
13 november 2011
Berichten
163
Heeft iemand nog een Roland MKS-80 met of zonder programmer te koop?
De prijs? Daar komen we vast wel uit!
 
Zonder MPG-80 moeilijk en langzaam te editten.
Opties zonder MPG-80 zijn de KiwiTechnicsPatchEditor of een software edittor.
Hou je van de iets rauwere analoge sound ga voor een rev-4, hou je van de cleanere sound ga voor de rev-5.
 
Ik vind de versie 4 vs versie 5 discussie niet heel interressant, persoonlijk gezien maar omdat het er niet bij staat zal het om een 5 gaan. Klinkt vast beter dan een JP-08 Boutique, denk ik dan....
 
Meestal kun je het aan de prijs wel zien om welk type het gaat, de rev-5 worden in het algemeen wat goedkoper aangeboden omdat men denkt dat de rev-4 om zijn rauwere dound wat gewilder is.
Hoogste bod die van MP staat op 2200 euro en dat is met MPG-80 niet veel, heb voor mijn set 3K ontvangen, maar dat was dan wel een rev-4 :engel:
 
Zozo, Die Imke heeft wel erg veel leuks te koop staan. Wel stijgen de biedingen behoorlijk snel..
 
Zozo, Die Imke heeft wel erg veel leuks te koop staan. Wel stijgen de biedingen behoorlijk snel..

Biedingen op MP...eigenlijk zou er op MP moeten staan

"voor hier uw gebakken lucht in".
 
Je zou verwachten dat iemand die zo'n beetje de hele Roland BEGIN JAREN 80 catalogus te koop heeft staan hier bekend is?

Ik ben van mening dat een groot aantal fotos van het net zijn, en op normale biedingen "vraagprijs plus ophalen" of een acceptabel bedrag word niet gereageerd.

Succesvolle aankopen lopen bij mij vanaf moment 1 gewoon normaal met gewoon contact en acceptabele reacties van verkopers. Verloopt het anders dan gaat bij mij meteen het bullshit alarm aan.

In dit geval het laatste.
 
Ik ben van mening dat een groot aantal fotos van het net zijn, en op normale biedingen "vraagprijs plus ophalen" of een acceptabel bedrag word niet gereageerd.

Succesvolle aankopen lopen bij mij vanaf moment 1 gewoon normaal met gewoon contact en acceptabele reacties van verkopers. Verloopt het anders dan gaat bij mij meteen het bullshit alarm aan.

In dit geval het laatste.
Tuurlijk, dat bankstel gaf bij mij de doorslag.
 
Vind het allemaal WEL aannemelijk maar ik denk dat de verhuizing misschien de nodige drukte geeft ook?.
Ben zelf ook weleens sceptisch met sommige verkopers maar met zoveel advertenties zal je minstens blauwe vingers wil je alle bullshit in je inbox beantwoord woord hebben.. daar zit je echt op te wachten hey...
En zo zal er ook weleens een serieuze reactie doorglippen. :)
 
Die mackie DB8 kan je heel mooi ombouwen tot DAW controller tegenwoordig. Alleen die 1000eu die gevraagd word is te duur imo. (al waren ze nieuw onbetaalbaar destijds, maar ja digitaal he, niet analoog, dus geen drol meer waard)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top