oude tracks van mezelf onder dronevlieg filmpjes

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
ben nu ook veel aan het drone vliegen (met de phantom 3 prof)
en de opnames daarvan op you tube prakken is gelijk weer een goede reden om oude nummers van mij weer eens onder de aandacht te brengen.plus je krijgt geen last met auteursrechten ed..
vanmorgen was het erg mistig en daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt..

 
Last edited by a moderator:
Ja, leuk en interessant!

Wel is het misschien ook leuk te proberen een verhaal te vertellen met de beelden.
Want het nieuwe is inmiddels er wel vanaf, met al die dronevideos, is mijn bescheiden mening...

Maar verder complimenten, ook voor de stuurmanschap!
 
Ik heb slechts de eerste bekeken/beluisterd. Hoewel de beelden heel gaaf zijn, vind ik het eigenlijk jammer dat je ze onder deze track hebt geplaatst. Het leidt namelijk af van de kwaliteit van je track. Je hebt een heel dikke track gemaakt man! Doet me denken aan Neon Phusion. Lekkere opbouw en perfect gemixed.
 
Ik heb slechts de eerste bekeken/beluisterd. Hoewel de beelden heel gaaf zijn, vind ik het eigenlijk jammer dat je ze onder deze track hebt geplaatst. Het leidt namelijk af van de kwaliteit van je track. Je hebt een heel dikke track gemaakt man! Doet me denken aan Neon Phusion. Lekkere opbouw en perfect gemixed.

dan zet je toch gewoon je beeldscherm uit?? ..
het leven kan soms zo verschrikkelijk simpel en eenvoudig zijn zonder honderden knopjes snoertjes ed....

ik plaats ook wel tracks van vrienden en bekenden onder dat gevlieg...
zoals deze van martijn zwartjes.. op alleen de yamaha sy 77... en dat is ook duidelijk te horen..

 
Last edited by a moderator:
Ik geef je alleen maar een goed bedoelde tip hoor. Het gaat in dit subforum toch om de muziek?

uiteindelijk wel, maar onze instrumenten keuze in het algemeen en vooral in het bijzonder is toch als het goed is behoorlijk visueel ingesteld..misschien een leuke algemene leden opdracht.. men neme een stukje van 5 minuten aan beeldmateriaal.. zonder geluid en de gene die daar trek in hebben verzinnen er dan muziek bij...
om zo te peilen wat voor verschillende gedachte gangen bij iedereen dat filmpje opwekt...
maar misschien lul ik nu ook maar weer wat....
 
Back
Top