• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitverkoop 2!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Korg micro korg € 300,- (ik laat het maar zo, is een koopje, want als nieuw)
clavia nord rack € 300,- / met uitbreiding 375
yamaha dx200 € 175,-
yamaha an200 € 175,-
korg ea1 € 150,- (was 175)
roland mvs1 € 125,- (was 100, gewoon een goede module, met bruikbare sounds en drumsets)
roland ef303 € 100,- (ga ik eerst zelf proberen, maar lijkt me meer waard, ziet er leuk uit!)
mam mb33mkII € 100,-
korg poly 800 € 50,- (laat ik maar zo, vanwege de sneue reactie in vorige thread! is meer waard)
akai s01 sampler € 50,-
yamaha dx21 € 50,- (2keys moeten nagekeken worden) - keys ok, 1 contact schoonmaken (of veel gebruiken)
yamaha djx2 box € 50,- (was 25, maar is in goede staat en echt wel een leuk ding)
kawai K1m € 100,- (inclusief 9 roms) (is dat niet goedkoop, met 9 roms erbij??)
korg x5dr € 80,- (was 50, maar ziet er weer ok uit, is toch een aardige module?!)
psp16 multi € 25,-
behringer ultrabass € 25,- (vooruit maar)
midiman en edirol m.port € 20 per stuk (ipv 25)

ach, ik dacht: dan kan ik weer 's wat uitproberen.
natuurlijk denk ik eerst aan forumleden, maar sommige prijzen zijn wel erg laag!
ik heb alles netjes schoongemaakt, 1 toets van de dx21 gefixt (de andere, bleek later, moet flink ingedrukt worden - contact schoonmaken).
de yamaha dx200 en an200 zitten in de doos, zijn compleet met alles en in nieuwstaat. de nord rack is in nieuwstaat (potmeters precies goed, niet sufgedraaid) maar heeft 1 mini-mini-mini krasje. de prijs blijft hetzelfde en voor 75 extra komt ie uitgebreid tot 12 stemmen en met pcmcia slot! (uitbreiding ook los te koop voor 100)
de microkorg zit als nieuw in de doos met alles erbij. de ea1 komt met een roland adapter en er is 1 mini mini stukje af (ik noem het allemaal, maar het is de moeite niet waard), verder perfect in orde. de mvs1 is in perfecte staat, de ef303 is werkelijk als nieuw (zonder doos), maar die wil ik ook wel 's uitproberen (net als de yamaha's en de microkorg). de mam mb33 II heeft minimale rackschade, de akai s01 ziet er prima uit voor z'n leeftijd. net als de poly800, met batterijen en adapter (presets nog steeds in geheugen), in prima staat.
de korg x5dr ziet er weer behoorlijk uit, beetje bijgetipt en een stukje tape over de gaten. front is netjes. verder alles ook in nette staat, echt waar.
overal zitten handleidingen bij, meestal origineel, soms (de wat oudere dingen) kopie, of helemaal niet, een enkele keer.
de creamware pulsar ziet er goed uit, komt met wat extra originele software (sampler bv) en er hangt ook nog een soort 2de kaart aan, dsp uitbreiding of zo. ook breakout-kabel erbij. niet getest, maar wel geïnstalleerd geweest bij vorige eigenaar. cd met codes erbij. uitzoekwerk. tegen elk aannemelijk bod.
verder nog een soudlab dsm5 dj mixer, een realistic voice processor (effecten), een portman 2x4 en een edirol usb midi interface 1x1 en een zelfbouw interface (serieel dacht ik).
de prijzen blijven min of meer gelijk of tegen elk aannemelijk bod. waar ik de prijs verhoogd heb (hèhèhè) of veranderd staat de prijs van de vorige verkoper er tussen haakjes achter. hier geen stiekem gedoe.
tot slot: svp PB in plaats van emai'. ik heb een vette virus.
 
Last edited by a moderator:
Leo zet dan de prijzen erbij die je wil hebben, niet hogere prijzen PB-en....weet iedereen waar die aan toe is..:bekdicht:
 
Origineel geplaatst door Ferdi
Leo zet dan de prijzen erbij die je wil hebben, niet hogere prijzen PB-en....weet iedereen waar die aan toe is..:bekdicht:

Maar dat heb ik toch gedaan? (Tweede bericht van deze threat, aangepast in citaat.) En anders excuses, ik krijg veel reacties en ben nog stoned van de wasbenzine.
 
"Leo has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her" :D.

Dus, als je me 'n PB'tje kunt sturen over de X5DR -wie, waar, wat, wanneer - kan ik dat zeker waarderen.. en ik hou me vooralsnog aanbevolen als je de EF-303 niks blijkt te vinden :).
 
(verrek, nog iets vergeten) ; maak anders gauw even een Hotmail-accountje aan - webmail == geen virussen, en heel makkelijk te dumpen na gebruik.
 
nord rack

nord rack

ik heb je een pbtje voor de nord rack gestuurd, ontvangen?
 
Slightly OT, maar ik moet zeggen, netjes van Leo wat betreft de (beperkte aanpassing der) prijzen!
:okdan:
 
Sorry sorry sorry, ik had een virus en heb wat aanpassingen gedaan. kong geen PB's lezen en ook niet posten.
Ik ga nu lezen en antwoorden.
 
mag ik nog even toevoegen dat de microkorg ook verkocht wordt.
hij klinkt als een klok, editten valt ook wel mee en de arpeggiator is helemaal ok. 300 euro svp.

ook nog:
audio patchbay tascam pb32h (jack voorop, achterop tulp) incl 10 patchkabels 25 euro
nieuwe dod flashback fuzz (aanrader bij synths, scheurt geweldig) 45 euro

de x5dr en djx2 en pulsar zijn verkocht.
over de nordrack, de an200, de mb33, de dx200 en de ea1 zijn definitieve afspraken gemaakt.

voor de mvs1, de k1, de poly800, de portman en de ef303 zijn geïnteresseerden, die ik heb gemaild met de vraag een definitieve afspraak te maken.

de rest is nog te koop!
(akai s01, yamaha dx21, edirol usb midi 1x1, zelfbouw seriële midi, digitech psp16 multi fx, behringer ultrabass, microkorg dus, dj mixer soundlab dsm5, realistic voice processor........)
 
heej leo ik heb als eerste gereageerd op deze thread maar geen meeltje van je gehad.
(peebeetje meastro!)
maar ik was dus ook geinteresseerd in je ef303 en ben dat nog steeds!
 
PB voor de EF.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top