• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK AKAI MPC2000XL in perfecte staat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DavidFoyh

Ingeburgerd
Lid sinds
23 Maart 2009
Berichten
38
Locatie
Gent * Belgium * Europe
Ik verkoop mijn AKAI MPC 2000 XL!

SD card reader ipv floppy's maar die drive heb ik hier ook nog liggen. (zelf vervangen in der tijd)
8 OUTS > very handy! :halleluja

Ik heb hem sinds 2006 en zeer weinig gebruikt helaas.
De fader is net vervangen en ondertussen kreeg hij (of zij ;-) een mooie poetsbeurt door een professionele firma die speakers en electronica hersteld.
Perfect werkende staat dus. Ook het scherm is ok. 8)

Ik zou er graag 650 euro aan overhouden, want dit heb ik ervoor betaald zonder de cardreader, nieuwe fader en revisie. Maar doe gerust een realistisch bod.

Stroomkabel zit erbij en een lekker koffietje als je heb komt halen. Verzending kan ook na betaling (paypal / overschrijving).

Voorlopig enkel op Synthforum en mijn persoonlijke Facebook (friends), daarna gaat ie op
Meer vragen of interesse : PM!
 

Attachments

  • MPC2000XL-1.jpg
    MPC2000XL-1.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 108
  • MPC2000XL-2.jpg
    MPC2000XL-2.jpg
    50,3 KB · Bekeken: 85
  • MPC2000XL-3.jpg
    MPC2000XL-3.jpg
    51,6 KB · Bekeken: 91
  • MPC2000XL-5.jpg
    MPC2000XL-5.jpg
    32,5 KB · Bekeken: 96
  • MPC2000XL-6.jpg
    MPC2000XL-6.jpg
    56,7 KB · Bekeken: 85
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top