• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: 19" Rack FX | Eurorack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sparood

nog steeds niks
Lid sinds
9 oktober 2013
Berichten
132
Te koop/ruil:
Korg DRV-1000 digital reverb €80
Ibanez DM-2000 Digital Delay €80

Yamaha PG-1 Pre-amp inc. parametrisch EQ en Spring Reverb €100
Er zit geen knop meer op de potmeter van de reverb setting en ik krijg de reverb ook niet aan de praat, dus vermoed dat er iets niet helemaal lekker in het circuit zit, maar zou goed kunnen dat het gewoon aan de potmeter ligt. Voor de rest werkt hij prima. Ondanks zijn geringe grote van 1U wel behoorlijk zwaar +-11KG, dus iets duurder qua verzenden.
Roland E-660 Parametrisch Equalizer €120
Perfecte staat, bijna nieuw zou ik zeggen. Hij is wel behoorlijk lomp en in 2U formaat, verzenden is geen probleem maar ophalen heeft wel de voorkeur.

I Dream Of Wires Blu-ray €20

Expert Sleepers ES-6 & ES-7 Eurorack modules samen €180

Evt. te ruilen tegen andere leuke rack-effecten, Eurorack modules of samplers.
 
Bump.

Prijzen van de Yamaha en Roland gaan wat omlaag, wat er hier nog ligt:
- Korg DRV-1000 digital reverb €80
- Yamaha PG-1 Pre-amp inc. parametrisch EQ en Spring Reverb €80 (was €100)
Er zit geen knop meer op de potmeter van de reverb setting en ik krijg de reverb ook niet aan de praat, dus vermoed dat er iets niet helemaal lekker in het circuit zit, maar zou goed kunnen dat het gewoon aan de potmeter ligt. Voor de rest werkt hij prima. Ondanks zijn geringe grote van 1U wel behoorlijk zwaar +-11KG, dus iets duurder qua verzenden.
- Roland E-660 Parametrisch Equalizer €100 (was €120)
Perfecte staat, bijna nieuw zou ik zeggen. Hij is wel behoorlijk lomp en in 2U formaat, verzenden is geen probleem maar ophalen heeft wel de voorkeur.
- I Dream Of Wires Blu-ray €20

en komen nog wat leuke spullen bij:
- Doepfer A-132-3 DVCA €60
- 2x Manhattan Analog VCA €100
- Manhattan Analog Mix €80
- Lexicon MPX500 €150

Ben ook in voor leuke Eurorack en Rack spullen, zoek nog een leuke VCO, filter etc.:okdan:
 
Komt nog bij:

- Pittsburgh Modular DNA Symbiotic Waves €250
Nog maar 3 maanden oud, erg tof maar ben op zoek naar iets anders. Liefst ruilen voor een filter of VCO though.
 
En hou de DNA toch nog liever zelf :p rest is nog wel gewoon te koop.
 
Aight, een en ander verkocht en er komt weer wat bij, dus tijd voor een update.

Te koop/ruil FX:
Korg DRV-1000 digital reverb €80
Ibanez DM-2000 Digital Delay €80
Lexicon MPX 500 reverb/delay/fx €140
Yamaha PG-1 Pre-amp inc. parametrisch EQ en Spring Reverb €90
Er zit geen knop meer op de potmeter van de reverb setting en ik krijg de reverb ook niet aan de praat, dus vermoed dat er iets niet helemaal lekker in het circuit zit, maar zou goed kunnen dat het gewoon aan de potmeter ligt. Voor de rest werkt hij prima. Ondanks zijn geringe grote van 1U wel behoorlijk zwaar +-11KG, dus iets duurder qua verzenden.
Roland E-660 Parametrisch Equalizer €100
Perfecte staat, bijna nieuw zou ik zeggen. Hij is wel behoorlijk lomp en in 2U formaat, verzenden is geen probleem maar ophalen heeft wel de voorkeur.

Modular:
- 2x Manhattan Analog VCA €80
- Manhattan Analog Mix €75
- Future Sound System Spectral Devastator €180
(ZGAN, ergens in juli gekocht bij matttech modular)

Overig:
I Dream Of Wires Blu-ray €20
 
FSS en DNA blijven hier.

Wel komt er nog iets leuks bij.

- 2 x Ladik D-333 ROM Player €55
Verkoop deze liever beiden in een keer. Tevens met gratis switch module/ding en met 2 extra roms (dus met in totaal 4 roms, 3x Amen Break varianten en 1 x TR909 sounds).

Prijs van Manhattan Analog VCA's gaat naar €75
 
Pittsburgh DNA Symbiotic Waves komt er toch weer bij, erg toffe module maar weet hem niet lekker in mijn set-up te integreren. Gaat weg voor €240, of evt ruil als je iets tofs hebt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top