Nieuwe Ram chips nodig voor TB 303

Eerst krijg ik de volle laag over mijn zogezegde persoonlijkheid bijgevoegd met wat quotes en nu ga ik gelijk krijgen? :smeris:

Wie anno 2015 nog een tb-303 koopt is sowiso al kansloos. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
 
Bericht door een moderator:
Mag ik de posters vriendelijk herinneren aan de topictitel en dus het onderwerp van dit draadje? Het gaat om nieuwe ram chips voor TB 303 en waar TS hiervoor terecht kan. We zijn nu wel erg afgedwaald :)
 
ik zou zowiezo iets wat zo prijzig is niet per post kopen maar zelf ophalen.. Wat kost die TB? Waarschijnlijk is dat een bedrag van 4 cijfers. Je neemt veel risico als je een totale onbekende moet geloven voor zoveel centen...
En ik begrijp dat de koper gewoon in NL woont? Dan had hij gewoon langs kunnen komen om hem op te halen zo groot is dit land niet..
 
Laatst gewijzigd:
Eindelijk binnen, 3 kapotte ramchips en dat heeft niets met postnl te maken,
deze 303 is defect opgestuurd zo eenvoudig is het gewoon.
Heb naderhand alle 3 de orginele ramchips, 1 voor 1 nog even teruggestoken,
op diverse posities just to make extra extra sure, maar dan houdt het gelijk weer op
de HD14556BP die er naast zit heb ik voor de zekerheid ook vernieuwd.
Dus voor degene die met smacht op de uitslag zat te wachten, bij deze :)
 
Dat kan je niet met 100% zekerheid zeggen. De kans is niet onbestaande dat de Ram de geest gegeven tijdens het opsturen. Okeja bij 3 chips lijkt dit quasi onmoglijk.

Maar het komt op hetzelfde neer; Ga zelf je (dure) spullen ophalen. Zo simpel is het.
 
Is dat niet een beetje de wereld op z'n kop? Ik zou zeggen, verkoop geen spullen die defect zijn als werkend. Niet per post, niet in persoon, gewoon niet.
 
Als het inderdaad het probleem is zoals de devilfish man omschreef (corrosie in pootjes van geheugen), dan kan dat best wel eens gebeuren dat ze kapot gaan door over een kasseistraat te rijden tijdens transport.
Dat valt makkelijk te checken neem ik aan..

Geen idee hoe het bij de 303 zit, maar van de 202 heb ik me overigens laten vertellen dat de geheugenchips enorm vatbaar zijn voor statische elek.
 
Heb ook geen problemen met aankopen via het net gehad ,kun je met 100% garanderen dat die TB volledig werkten toen je hem opstuurde?
 
Back
Top