Iemand met een Sony V-77 ? Foto van voeding

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.470
Locatie
Amsterdam
Ik heb een paar jaar geleden een gebruikte Sony V-77 gekocht. Kwam uit Frankrijk, en zou kort ervoor geserviced zijn. Bleek bij aankomst een brom in te zitten, en die brom is ook in het signaal te horen. De verkoper gaf opeens niet meer thuis op een 'het apparaat was helemaal in orde toen ik 'm opstuurde' na.

Onlangs heeft een forumlid 'm even open gemaakt en het lijkt er sterk op dat de voeding niet origineel is. Mogelijk is dit exemplaar niet op de taak berekend.

Is er iemand die ook een V-77 heeft, en even zou willen checken of de voeding op de foto's er in hoort te zitten? Zo niet dan zou een foto van de juiste voeding erg handig zijn om te hebben.

Bij voorbaat :halleluja

Foto's van mijn exemplaar hieronder:
 

Attachments

  • foto 2.jpg
    foto 2.jpg
    56,2 KB · Bekeken: 175
  • foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    46,8 KB · Bekeken: 88
Oeh, een mysterieus forumlid die in je apparaten rondsnuffelt.. Spannend! ;)

Dat het niet de originele transformatoren zijn is nu wel duidelijk. Het probleem wat ik ondervond met het zoeken naar een vervangende trafo is de beperkte ruimte in de module...
De blokken die er nu in zitten ken ik verder niet.
 
Oeh, een mysterieus forumlid die in je apparaten rondsnuffelt.. Spannend! ;)

Dat het niet de originele transformatoren zijn is nu wel duidelijk. Het probleem wat ik ondervond met het zoeken naar een vervangende trafo is de beperkte ruimte in de module...
De blokken die er nu in zitten ken ik verder niet.

Ja, als je even je ogen sluit... :P

Deze wijken inderdaad nogal af van de originelen. Als ik het goed begrijp staat in post # 8 het typenummer van de originele australische en canadese versies : https://www.gearslutz.com/board/high-end/415944-sony-dps-v77-transfo-burnt.html
 
Volgens mij zijn de trafo's wel groot genoeg...

Of het ligt hem in de afvlakking, of in het magnetisch strooiveld... ?
Extern proberen te maken, of iig even testen of dat scheelt ?
 
Back
Top