• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Toontrack EZ Drummer 2, Midi Sampler Vst Software + 6 expansies

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LFLC

Stamgast
Lid sinds
1 november 2009
Berichten
122
Ook deze gebruik ik te weinig, naast mijn elektronische Yamaha DD 55 drumtoestel, zie andere advertentie. Erg vette drum VST die goed integreert in elke DAW zoals Cubase, Logic, Fl etc, maar ook als standalone gebruikt kan worden. De drumkits klinken stuk voor stuk allemaal erg realistisch en er zijn al veel (metal)bands die dit stukje software gebruiken voor hun studio opnames, omdat het dus zo goed is gesampled en echt klinkt.

Het gaat om de EZ Drummer 1 software en daarbij de EZ drummer 2 upgrade, dus je bent helemaal up-to-date.

Daarbij komen er maar liefst 6 expansies, dus nog meer drumtoestellen/drumkits, te weten:
- Jazz
- Latin Percussion
- Pop/Rock
- Twisted Kit
- Vintage Rock
- Drumkit From Hell (DFH)

Ontiegelijk vele drumkits/drumtoestellen zijn hierin gesampled, je krijgt zo'n 7 gigabyte aan sounds erbij, werkelijk vele duizenden (percussieve) geluiden! Kijk even bij Bax voor alle specificaties, te veel om hier te beschrijven...!

Wanneer we een overeenkomst bereiken, krijg je sowieso van mij alle fysieke pakketten (behalve EZ drummer upgrade 2), maar nog belangrijker is dat ik mijn licenties overzet naar jouw account, zodat je de laatste updates kan downloaden. Dit werkt prima bij Toontrack en is gepiept binnen een week. Eventueel mag je ook m'n gehele account overnemen. Uiteraard ben je van harte welkom om alles om te zetten bij mij thuis. Optioneel kan je dus ook de Yamaha DD 55 erbij kopen, ben je helemaal compleet.

Nieuwprijs alles bij elkaar: 500 euro
Dit zeer uitgebreide pakket mag weg voor 300 euro
 
We gaan naar 250. Als je iets anders in gedachten hebt,contact me gerust!
 
Nou vooruit, koopje, omdat ik er vanaf moet.. 175 euro krijg je dit zeer uitgebreide pakket. Laat wat van je horen! ;-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top