Save de last bal for me

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.811
Locatie
Nr. 9
:P
https://soundcloud.com/gtavianen/tragmadat-save-the-last-bal-for-me
Kort maar ballig
fnietan?
 
Naar Belfrit ren :D

Piano dingest erg doet denken aan oude Hiphouse dingest op DJ International (van die Deephouse tracks) uit 1987/89 :okdan:
 
Wel leuke ideeen.
Even Jools Holland vragen voor wat meer BOOGIE
en een paar minuten durende outro :)
 
Lekker basje :) pianopartij is lekker expressief.. misschien nog een thema erbij en dan wat her-structureren.. :mega:

698bfac02ad83d1c0a3884d7bec91639.png
 
update klikt lekker Trag..... zou echt (en dat meen ik) bezongen moeten worden door Róisín Murphy, Alison Goldfrapp, Beth Gibbons, Beth Hirsch of ex Hooverphonic zangeres Noémie Wolfs.

DIK :W
 
Funky ass track!! Doet me sterk denken aan de tracks van de Dax Riders. Veel te kort natuurlijk (Versie 1)

"I was very much inspired by the last bamibal i ate." :D Mag ik hieruit concluderen dat je gestopt bent met het nuttigen van bamiballen?

Deze laatste versie is inderdaad een echte track kwa duur van de lengte in tijd. Maar waar is de piano gebleven? (ja nu, op 3:30 komt een verragte versie voorbij :)). Ik zou die piano net als in de originele versie graag wat meer en meer op de voorgrond horen. Alles draait nu om de bass, die trouwens heel lekker is. Beetje meer piano, slaggitaartje of zo erbij en hij is super dik. Nu issie gewoon erg dik.
 
Even de update geluisterd net :okdan:

Die lekkere vage akkoordjes in het begin.. jummie.. werkt erg goed :)
Sfeer met het basje en arpje wat er later bijkomt is erg lekker. Piano is iets minder upfront maar versmelt lekker in het geheel..

En wat ik eigenlijk nog wilde weten.. Hij kan het waarschijnlijk niet meer na vertellen... maar was het nou nasibal of bamischijf? :mega:
 
Volgens mij was het een nasibal van wat ik begrepen heb.... maar is het een van Dobben een Febo of een standaard bal :W
 
Volgens mij was het een nasibal van wat ik begrepen heb.... maar is het een van Dobben een Febo of een standaard bal :W

Op het bendecamp las ik dit
I was very much inspired by the last bamibal i ate.

Maar als het rolt zal het wel niet sjoelen... :D
 
Volgens mij was het een nasibal van wat ik begrepen heb.... maar is het een van Dobben een Febo of een standaard bal :W

Op bandcamp las ik dit
I was very much inspired by the last bamibal i ate.

Maar als het rolt zal het wel niet sjoelen... :D

Having a ball.. was nog nooit zo leuk :mega:
 
Nog eens een balletje gaat opgooien Zakmes :D
Hier alleen maar fasirt te eten krijg (bij gebrek aan nasi/bami ballen) :W

Eh maar leuke trek eh track :okdan:
 
@de dokter: Vooral het gitaartje lijkt me wel een goed idee voor een eventuele toekomstige update!
@ zachte g: en boogie!
@warenhuis: Die sample mag inderdaad nog iets harder
@ Meukvijver: Tnx!

En wat betreft het hele bami/nasibal -gebeuren:
het was eigenlijk een vierkante, dus moest nasi voorstellen geloof ik.
En hij was niet te vreten! Toch heeft dat mij niet belemmerd er inspiratie uit te putten.
Komt vaker voor natuurlijk, neem nou ome Willem...
:D
 
Back
Top