• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MFB Tanzbär te koop of ruilen tegen Jomox XBASE 999

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jwiering

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2008
Berichten
311
Locatie
NL
Hallo luitjes,

Na een paar maandjes genoten te hebben van mijn MFB Tanzbär, ben ik er toch achter gekomen dat de Jomox XBASE 999 meer aansluit bij wat mijn setup nodig heeft qua opties en sounds.

De Tanzbar is in perfect werkende en onbeschadigd inclusief alle toebehoren en een extra adapter. Deze Tanzbär is de derde die ik gekregen heb; MFB is af en toe niet zo scherp op hun kwaliteitscontrole waardoor er bij de eerste twee wat gebreken waren (Cowbell deed het niet, Tone van Cymbals weinig effect). De Tanzbär die je van mij krijgt is dus wel een perfect werkende nagekeurd door mijn kritische kwaliteitscontrole 8)

Ruilen dus tegen een Jomox XBASE 999 (in dezelfde perfecte staat), natuurlijk met wat bijbetaling vanaf mijn kant :)

Voor een goed bod doe ik hem wellicht ook weg, maar dan moet het zo'n goed bod zijn dat ik gelijk de XBASE999 nieuw kan halen: kan niet zonder een drumcomputer :luv:
 
Last edited by a moderator:
Update: wil hem ook wel verkopen zonder per se te hoeven ruilen, breek ik m'n spaarpotje maar even voor de extra kosten van de Jomox.

Vraagprijs 700. Uit te testen hier in Amsterdam IJburg!
 
@Moderator, kun je deze titel aanpassen naar: MFB Tanzbär te koop of ruilen tegen Jomox XBASE 999?

Danku! :)
 
Ik zie de 999 nooit voorbij komen, de 888 maar één keer en die kocht ik. Ik vrees dat ze amper te vinden zijn, 2e hands. Good luck
 
In frankrijk staan er enkele te koop. Google "jomox 999 vend"
 
@Moderator, kun je deze titel aanpassen naar: MFB Tanzbär te koop of ruilen tegen Jomox XBASE 999?

Danku! :)

Bericht door een moderator:
Ja dat kan ik ;). Bij een volgende keer kun je het beste even de "report" knop gebruiken die je rechtsonderin elke post ziet. De melding komt dan centraal bij ons binnen waardoor we sneller kunnen reageren. De kans is groot dat we je verzoek anders helemaal niet zien.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top