• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Legacy PT 24 Mix systeem: 13 slot chassis + MIX4 + 4 x SampleCell II TDM + interfaces

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Delta Music

Ingeburgerd
Lid sinds
12 Maart 2015
Berichten
74
Locatie
Sint-Truiden (B)
Legacy PT 24 Mix systeem: 13 slot chassis + MIX4 + 4 x SampleCell II TDM + interfaces

Exp-Chassis-01_zps9lm8kpyn.jpg


Exp-Chassis-02_zpsfdohv5cr.jpg


Exp-Chassis-03_zpsjfimuuio.jpg


Exp-Chassis-04_zpslbkhaovz.jpg


Dit is een origineel Digidesign 13-slot Expansion Chassis gevuld met:

1 x Pro Tools 24 MIX Core-kaart
3 x Pro Tools 24 MIX DSP Farm-kaarten
4 x SampleCell II TDM-kaarten, elke kaart is gevuld met 32 MB RAM

Inclusief een 10-node TDM-cable + de PCI Host card + kabel voor een Apple G4 (dit chassis werkt niet op Apple PPC 9600 en enkele types Apple G3). Het chassis met al zijn ventilators maakt veel lawaai (meer dan een G4 zelf), dus het is ten zeerste aan te bevelen dit chassis in een aparte machinekamer te zetten en niet in de studio zelf.

Ik wil het chassis liefst graag in zijn geheel verkopen, wil je bv. de SampleCell II TDM-kaarten niet, dan smijt je ze weg of probeer je ze zelf nog door te verkopen. Mocht er echter iemand zijn die enkel de 4 x de SampleCell II TDM-kaarten wil kopen, contacteer mij dan even, want dit kan wel.

Dit chassis is bijzonder interessant voor mensen die al Pro Tools 24 MIX-kaarten hebben (bv. 3 kaarten in een G4), verwijder de SampleCell II TDM-kaarten uit het chassis en stop je eigen Pro Tools MIX-kaarten bij in het chassis en i.p.v. een MIX-systeem met 3 kaarten heb je er plots eentje met 7 MIX-kaarten! (de kaartvolgorde is: eerst alle Pro Tools 24 MIX Core-kaarten, dan alle Pro Tools 24 MIX DSP Farm-kaarten, dan eventueel nog oude Pro Tools 24 DSP-kaarten, het maximum aantal kaarten is 8)

Bij dit systeem horen ook nog

1 x Digidesign 888/24 I/O + kabel
1 x Digidesign 888 I/O + kabel
1 x Y-kabel om 2 interfaces aan te sluiten op 1 kaart

Dit systeem werkt nog steeds perfect, ik heb ook nog de Apple G4 die er bij hoort, maar deze wil ik liever niet verkopen omdat dit mijn enige computer is die nog werkt met Mac OS 9 en ik heb een grote collectie games voor Mac OS 9 die graag af en toe nog wil kunnen spelen.

Deze advertentie is trouwens eerst en vooral bedoeld voor mensen die al een Pro Tools 24 MIX hebben en deze graag willen uitbreiden met dit chassis en extra kaarten.

Vraagprijs voor het gehele chassis + al wat er bij hoort is €1500,00. Het is veel en zwaar materiaal, dus ophalen in Sint-Truiden (B) geniet de voorkeur, tenzij je €50,00 extra wil betalen voor de verzending binnen de Benelux.

Als extra service wil ik ook nog aanbieden: als je met jouw G4 met je Pro Tools 24 MIX naar Sint-Truiden komt, dan bouwen we samen alles over en zorg ik ervoor dat je met een perfect werkend Pro Tools 24 MIX systeem terug naar huis gaat.

Meer info via info@deltamusic.be
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top