adapter voor powerconnector dot com naar MOTM

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
Van de week heb ik een dot com module gekocht maar die blijkt niet op m'n MOTM systeem te passen.

Zijn er adapters voor in de markt of moet ik zelf wat solderen en waar haal ik dan de verschillende onderdelen voor het 1 of het ander? Oftewel, hoe hebben jullie dat opgelost?

Hou er ajb rekening mee dat ik een volkomen n00b ben op het gebied van electronica maar nog wel een paar palletjes durf te solderen.
 
Oja, ik weet niet of dat normaal of relevant is maar op die dot com module zit een (te kort) snoertje vastgesoldeerd aan het bord met een connector aan het eind. Op al m'n MOTM modules zit er een connector op het bord waar dan een snoertje met connectors aan beide kanten ingeklikt kan worden.

Met mijn beperkte kennis zoek ik dus
óf een adapter die van de dot com connector een MOTM plugje maakt zoals die op het bord van een MOTM module zit, zodat ik er een standaard MOTM snoertje aan kan vastmaken (hoef ik niet te solderen, lijkt me het makkelijkst)
óf een MOTM connector die ik rechtstreeks op het bordje soldeer nadat ik de dot com connector er afgsloopt heb (minder fijne keuze want dan kan ik de fout ingaan met solderen)
of zie ik iets over het hoofd?
 
Okee, heb op Muff Wiggler een thread gevonden die hierover gaat. Voordat ik iemand uit het buitenland om zo'n kabeltje vraag. Is er misschien iemand hier die me zo'n kabeltje kan bezorgen? Het liefst in Rotterdam, dan hoeft het weer niet verstuurd te worden.
 
Thx heren, ik heb Maarten H er al op gezet. En naar de MASK kom ik met plezier nog een keer. Net als naar Noodlebar trouwens maar daar mis ik weleens een aankondiging van ook, mede wegens Facebookloos.
 
Ik heb de MOTM-995 Power Distribution Board.
Om wat MOTM spullen in m'n dotcom cabinet/powering te krijgen.
Maar die kan ook andersom gebruikt worden.

http://www.synthtech.com/motma.html

Als ik naar dat board kijk zie ik bij de drie dotcom aansluitingen 6 pinnen zitten, terwijl er op mijn dotcom aansluiting 1 pin dichtgezet is, hoe moet ik dat zien?

m995large.jpg
 
Back
Top