Studer 900

STUDERS!

ello-cd31ca85-b351-40cb-9e40-b5a8a0ac58f3.gif

You heard the man 8)
 
Bahaaaaaaaam! Vet vet vet kerel! Supergeil om alleen al naar te kijken zeg, die studert
Westlake studio monitors ofzo btw?

Gr!
 
Vet Sub! Waarom die als ik vragen mag?

Ik heb ooit bij PimPamPeter in de studio zijn Westlake BBSM-12's gehoord. Sindsdien meteen verliefd op die heerlijke, vriendelijke en gedetailleerde sound.

Toen zag ik op Marktplaats een setje BBSM-5's te koop staan voor een relatief laag bedrag, dus heb ik meteen m'n kans gegrepen!
(Ze vervingen mijn KRK V8's, dus dat echt een hele stap vooruit.)
 
En, tevreden over hoe die klinkt?

Na vandaag kan ik dat eigenlijk pas echt zeggen, omdat ik een eerste (bestaande) mix over de tafel (weliswaar maar 8 kanalen) heb gedaan met een klein beetje EQ op de tafel.

Tot nu toe erg tevreden. Mooie grootse sound, mix blijft goed overeind staan. De EQ vind ik vrij agressief klinken. Hij doet me denken aan de Waves Scheps 73 qua sound, maar dan wel net iets minder agressief. Wel mooi analoog en daar kan in mijn opinie geen plugin tegenop!

Nog even door-solderen (ja iedereen kan het leren) en dan kan ik 24 kanalen op de tafel mixen waarvan 16 met EQ.
 
Prachtige bak hoor, en dan nog in handen van iemand die hem kan gebruiken ook! Top!

Ik keek onlangs eens naar de prijzen van de kleinere oude Studers (169 en wat is het allemaal) en dan wil ik al niet meer weten wat zo'n grote jongen moet kosten...maar hij krijgt bij jou duidelijk een goed tweede (of tigste :)) leven!
 
Ik keek onlangs eens naar de prijzen van de kleinere oude Studers (169 en wat is het allemaal) en dan wil ik al niet meer weten wat zo'n grote jongen moet kosten...maar hij krijgt bij jou duidelijk een goed tweede (of tigste :)) leven!

Ik zag de online prijzen ook ja. Wat alleen de onderdelen al wel niet kosten...
Ik kan zeggen dat ik hem echt voor een habbekrats heb kunnen kopen. :)
 
Back
Top