• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland D-50 / D50

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jwiering

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2008
Berichten
311
Locatie
NL
Hierbij bied ik mijn Roland D-50 aan. Hij gaat niet weg omdat ik er genoeg van heb, of dat hij het stiekem niet doet, maar omdat ik er een via een familielid kan krijgen.. dus deze is simpelweg: overcompleet!

De D-50 is in topstaat: display werkt prima, alle toetsen doen het, velocity werkt top en daarbij ook de aftertouch op iedere toets. Het enige 'mankement' wat ik zou kunnen noemen zijn de geboorde gaatjes bovenin de synth om een lessenaar kwijt te kunnen.

Als een fervent D-50 fan heb ik een leuke verzameling aan digitalde ROM-kaarten opgebouwd (verzamelingen patches die geladen kunnen worden in de synth). Eerder moest je daarvoor het internet afstruinen voor deze zeldzame kaarten, maar tegenwoordig kun je ze gewoon inladen met een MIDI-kabel (mocht je hier niet mee bekend zijn, leg ik uit hoe het werkt bij aankoop!). Zie de laatste afbeelding voor mijn opgebouwde verzameling.

Daarbij heb ik een scan toegevoegd van een 56 pagina bestrijkende Creative Book specifiek om je D-50 van binnen en buiten te leren kennen en je eigen sounds te bouwen.

Te bezichtigen én horen hier in Amsterdam.

prijs: €325,-
foto's: http://link.marktplaats.nl/m900233717
 
Foto's:

zESp5X8


6RwdZBr


ZlpX82z.jpg


uRSJ9OO
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top