• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno 60 ruilen voor Juno 6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Mijn Roland Juno 60 met Kenton DCB-MIDI converter wil ik wel ruilen tegen een Juno 6 met MIDI (retrofit) + bijbetaling.
Ik gebruik de Memory zelf nauwelijks omdat ik de geluiden telkens in programmeer.

Heb jij juist behoefte aan presets en heb je een Juno 6 met MIDI dan wil ik deze wel omruilen met bijbetaling van jou kant.
 
Even voor de duidelijkheid. Ik zoek wel echt een Juno 6 met MIDI. Het is meer dan ik patch memory niet nodig hebt maar MIDI wil ik liever niet verliezen ;) Welke Juno 6 + MIDI eigenaar maak ik dus gelukkig met wat extra geheugenplekjes?

Eventueel ook open voor andere Analoge polyfone synths met MIDI, maar dan moet het wel een goed voorstel zijn, doe me Juno niet zomaar weg ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top