• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer MAQ16/3 midi analogue sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
welbekend, denk ik.

3 x 16 steps met cv/gate per rij en midi aansturing.

bij cv/gate zit de beperking uiteraard in de mogelijkheden van het apparaat dat je aanstuurt.
midi is zeer uitgebreid.

de maq16/3 is mijn favoriete sequencer, er kan heel veel voor relatief weinig geld. hij wekr bijzonder intuitief en insprirerend in een moment, maar je kan ook de diepte in.....

deze heeft software versie 3.61, zodat alle midi controller nummers ondersteund worden. het moet wel gek zijn als je nog een parameter vindt op je midi synth die je niet aan kan sturen met de maq16/3.

hij is in perfect werkende staat en ziet er uit als nieuw. prijs is €475 inclusief aangetekende/verzekerde verzending

(gaat weg ivm aanschaf regelwerk - ik had ineens wat extra cv/gate tracks nodig en van midi gebruik ik alleen de klok in en uit.) geen ruil, want ik ben wel compleet gesteld, zo'n beetje.
 

Attachments

  • maq voor.jpg
    maq voor.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 110
  • maq achter.jpg
    maq achter.jpg
    29,1 KB · Bekeken: 91
  • maq versie.jpg
    maq versie.jpg
    47,2 KB · Bekeken: 89
  • maq display.jpg
    maq display.jpg
    48,7 KB · Bekeken: 89
zo, die heeft lang gereserveerd gestaan - aspirant koper had even tijd nodig om het geld bij elkaar te krijgen, zou het opsturen, kwam goed, heb er nog naar gevraagd, maar hoor niks terug.....

dus maar weer in de verkoop: maq16/3 software 3.61 met blauwe leds. perfecte staat.

wat mij betreft nog steeds de leukste analoge midi sequencer voor z'n geld. werkt lekker simpel, maar kan ook de diepte in.
 
moderator, zou je de titel willen aanpassen naar: doepfer maq16/3 of regelwerk te koop ?
bedankt.

ik slank nog wat af (hoop ik) daarom maakt het mij niet heel veel uit of de maq16/3 of regelwerk blijft.

dus de regelwerk is eventueel ook te koop.
in perfecte staat, met originele adapter, software 1.71 (de laatste) en een nieuwe batterij.
€375 svp.

maar de maq16/3 is ook nog in de aanbieding voor €475. blauwe leds, software 3.61, originele adapter, zo goed als nieuw.

de belangrijkste verschillen:
maq16/3: 3 tracks, cv/gate en midi, heel veel parameters, vooral ook over midi. 1 rij knoppen per track, stappen uitzetten door knop helemaal rechtsom te draaien.
als je uitgebreide midi controle over synths wil hebben, is de maq16 de betere keuze.

regelwerk: 8 tracks, dus 8 x cv/gate!! en midi. midi stuurt alleen note number en velocity uit. verder wel veel in te stellen. 1 rij schuiven voor 8 tracks, dus de schuiven staan niet altijd zoals je het hoort. schakelaars om stappen en tracks uit te zetten. kan ook dienst doen als midi controller. (volgens mij zat ie ten tijde van de kraftwerk live dvd nog in hun desktop) 2 x midi in en uit, din sync uit - dus volop syncbaar

ze werken allebei lekker intuitief - instant controle. uiteraard in sync met andere (midi) apparatuur.
altijd al mijn favoriete sequencers geweest. niet te veel dure toeters en bellen, maar wel lekker sequencen.
 

Attachments

  • doepfer regelwerk.jpg
    doepfer regelwerk.jpg
    74,4 KB · Bekeken: 87
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top