iPad - camera connection kit -Tascam US-144

rivanho

Stamgast
Lid sinds
24 oktober 2011
Berichten
307
Locatie
Gent (B)
Hallokes, het staat al in de titel : iPad - camera connection kit -Tascam US-144
Ik bezit dus een iPad mini en ook een camera connection kit.
Er is ook een Tascam US-144-mkII midi interface aanwezig die ik op de PC gebruik
Nu zou ik een hardware midi verbinding willen met de iPad (dus geen wifi)
maar ik durf de Tascam niet zomaar aansluiten via de usb van de camera connector.
Ik zou niet graag de iPad schade toebrengen omde tascam teveel stroom neemt of zo?
Heeft iemand ervaring met deze combinatie ? werkt dat of lukt dat niet ?
Graag uw reacties.... dank bij voorbaat.
 
Hallokes, het staat al in de titel : iPad - camera connection kit -Tascam US-144
Ik bezit dus een iPad mini en ook een camera connection kit.
Er is ook een Tascam US-144-mkII midi interface aanwezig die ik op de PC gebruik
Nu zou ik een hardware midi verbinding willen met de iPad (dus geen wifi)
maar ik durf de Tascam niet zomaar aansluiten via de usb van de camera connector.
Ik zou niet graag de iPad schade toebrengen omde tascam teveel stroom neemt of zo?
Heeft iemand ervaring met deze combinatie ? werkt dat of lukt dat niet ?
Graag uw reacties.... dank bij voorbaat.

De ipad schakelt automatisch de usb ingang uit wanneer deze teveel stroom trekt. Wil je het apparaat dan toch werkend krijgen, moet je een powered usb hub er tussen zetten.
 
Dit gaat niet werken, ook niet met een powered hub. Deze interface heeft volgens mij drivers nodig om te werken. Voor gebruik op een ipad moet de interface usb class compliant zijn. De Tascam is dat naar mijn weten niet.
 
Back
Top