• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ATC-X / Vermona DRM1-MKIII / TR-Rack / Proteus 2000 + Phatt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.007
Locatie
Amsterdam
Wegens op het oog hebben van nieuw speelgoed in de aanbieding onderstaande mooie spullen. Zeer goed ingepakt versturen is geen enkel probleem (komen beluisteren/bekijken mag natuurlijk ook).

Studio Electronics ATC-X - 899 euro
Een redelijk zeldzame verschijning. Deze versie heeft dus de Moog, Oberheim, Arp 2600 en 303 filters aan boord. 512 (overschrijfbare) presets. Letterlijk als nieuw. Dit gekke ding blaast qua schreeuwpower zelfs m'n Moog Voyager uit de mix werkelijk niet te geloven!

Vermona DRM1 MKIII - 450 euro
Ook weer letterlijk als nieuw. Heerlijke drumbak met genoeg knopjes om aan te draaien. Klinkt echt als een huis en met wat tweaken ga je van 808 naar 909 naar Korg Minipops naar whatever. Individuele outputs (die bij aansluiten automatisch van de mix-out verdwijnen). Een feest :)

E-MU Proteus 2000 + Phatt Rom - 299 euro
Ik val in herhaling maar deze is ook weer letterlijk als nieuw. Display nog goed helder, knoppen perfect. En de draaiknop is pas vervangen dus deze verspringt niet irritant (zoals vele wat oudere Protea tegenwoordig helaas wel doen). Naast de composer-rom (standaard) met vele bruikbare bread/butter geluiden zit hier ook de Planet Phatt rom in met allerlei hiphop sounds. Echt wat anders dan bijv. een JV-x080, Triton qua sound en ook nog eens een geniaal blader systeem.

Korg TR-Rack - 150 euro
Behalve wat inbouw sporen (die weer verdwijnen als je maar 4 mooie brede rackschroeven gebruikt) ook weer als nieuw. De waanzinnige Korg module met de fantastische oneindige pads (!) + vele, vele andere sounds. Sprankelt toch altijd weer je mix uit. Wat mij betreft klinkt deze module op de een of andere manier beter dan zijn duurdere Triton broertje.

Als je wat wilt weten let me know :)
 

Attachments

  • DSCN8917.jpg
    DSCN8917.jpg
    61,1 KB · Bekeken: 139
  • DSCN8918.jpg
    DSCN8918.jpg
    51,9 KB · Bekeken: 100
  • DSCN8919.jpg
    DSCN8919.jpg
    36,7 KB · Bekeken: 105
  • DSCN8920.jpg
    DSCN8920.jpg
    30,6 KB · Bekeken: 114
Hier komt nog bij:

14U studio rack - 49 euro

225976.jpg


Beschrijving hier>>>. De wieltjes heb ik er helaas nooit bij gekregen van de vorige eigenaar en er zitten kleine beschadigingen her en der op het blad (niet storend).

Te log om te versturen, ophalen please :)
 
Qua inruil bespreekbaar:

Roland JP-8080
Korg MS-20 mini
Prophet 08 (keys+potmeter versie!)
Yamaha FS1r

Moet wel technisch 100% zijn :)
 
Update:

De ATC-X is zojuist opgehaald door alweer een heel symphatieke SF-er (leuk forum is dit toch) en de TR Rack is voorlopig gereserveerd.
 
Update:

Korg TR-Rack en Vermona DRM-1 mk III hebben ook allebei een nieuwe eigenaar :)

Blijft over het rack en de Proteus 2000 met Planet Phatt rom uitbreiding en het 14U rack. Wie maakt me los?
 
PRICEDROP

Proteus 2000 + Planet Phatt rom = 249 euro incl. versturen BE/NL
14u rack = 39 euro ophalen graag!
 
14u rack is verkocht, dit draadje mag op slot :slotje dan open ik een nieuwe voor de Proteus :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top