Video mashup 2014

Oxy-Yan

Action
Lid sinds
4 oktober 2001
Berichten
1.018
Locatie
Amsterdam
Vorig jaar bekeek ik de verschillende eindejaars mashups (Robin Skouteris, DJ Earworm etc) en voelde me uitgedaagd om dat zelf ook te maken:-)

Dus daarom heb ook dit jaar weer voor 538 een selectie van de grootste hits gemaakt, en in een mashupmix gebakken. 22 tracks in totaal; Acapella's, instrumentals, hier en daar ondersteund met andere synths (Spire, Nexus2 en Sylenth1) en een hoop loops/fx samples.
Daarna alle nummers gesynced met de video's! :dj:
Enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=HyM0gYpnnck
 
Ik kende ze gewoon alle 22 :D Geintje..

Eigenlijk is die van John Legend de enige die ik echt ken aangezien ik die ooit moest instuderen voor een uitvoering.
Er zitten wel wat stukjes tussen die ik eerder gehoord maar 22 tracks had ik er niet uitgehaald iig
Beoordelend op de mix en sounds isie helemaal top :okdan:
 
Lekker gemixed! Met welk programma gedaan :)? En hoe zorg je dat alles goed bij elkaar past? Moet je daarvoor veel knippen/plakken en schuiven. Of is het aanpassen van BPM voldoende?
 
Heb weleens lopendebandwerk gedaan... Tandpasta sealen o.a...

Dit soort radio doet me daar altijd weer aan denken... Dat schalde gezellig door de hal! :-)
 
Lekker gemixed! Met welk programma gedaan :)? En hoe zorg je dat alles goed bij elkaar past? Moet je daarvoor veel knippen/plakken en schuiven. Of is het aanpassen van BPM voldoende?
Ik werk met ProTools. In de basis is de toonsoort van hele mix in Fmin. (gewoon omdat heel veel tracks ook dit jaar in die toonsoort zaten). Enkele nummers heb ik een gepitched (verhoogd of verlaagd) om dit te kunnen behouden. En natuurlijk alles 128 bpm...
 
Back
Top