• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK, Esi Waveterminal 192m 8 out 4 + add-on board MI/ODI/O

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Te koop,

Mijn esi waveterminal 192m + uitbreiding MI/ODI/O board

Komt met originele doos, cd-roms, handeiding.

break out box :
8 line outputs
4 line inputs
2 mic inputs
2 koptelefoon outputs

Pci kaart + add on board geven nog een extra:
1 coax digi in,
2 coax digi out
1 optic digi in
1 optic digi out
1 midi in en 1 midi out

Mag weg omdat mijn nieuwe computer geen pci slot heeft, net werkend uit de pc gedemonteerd. Alles compeet zoals te zien op foto.


Graag als set weg, 100 euro. Of eventueel voor een usb of firewire kaart met ook 4 inputs en 8 outputs en minimaal een coax digi input met bijbetaling van mijn kant.

23r8v9y.jpg
 
Ook te koop,

Steinberg Houston controller voor cubase.
Via midi of usb, drivers werken in win7, win 8 gebruik ik niet dus weet het niet maar neem aan van wel. Midi werkt altijd dus geen probleem. Vst's eqs en vsti's alles overzichtelijk te bedienen voor je neus.

Mag weg voor 175 euro

attachment.php
 
Nou 60 euro mag hij weg. Leuk kaartje, maak er desnoods een multifx pc van en hang hem aan je sends van je mixer of gebruik hem als insert bak.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top