EMS Synthi AKS

Wil je hem gaan kopen Arv?


Meh, ik vind het een mooi ding, maar ik ga echt niet meer dan 10k uitgeven aan 1 apparaat.
Ik ben meer op zoek naar een leuke en goeie JP-8, maar die illusie wordt ook steeds groter..
 
je moet gewoon even kijken waar je hem koopt en van wie. 1 prijs is niet de prijs.

op ebay usa zie je minimoogs in vergelijkbare staat varierend van 3200 tot 7000 dollar. en dan hebben we het nog niet over de bandbreedte die wordt toegevoegd buiten ebay.

natuurlijk, synthi is supermooi en bijzonder, maar voordat je over de 10.000 euro gaat, moet het toch wel een heel bijzonder exemplaar zijn. zou ik denken.
 
Vond die pas hier op het forum stond een stuk voordeliger en zeker zo mooi :-)
 
Zelfde site heeft een mk2 voor £9990, zo'n 12.5K. En is een handelaar. Redelijke prijs voor een AKS zou dus echt onder de 10K moeten zitten nog. En dan nog voor "ammehoelanooitniet"-waardes van 'redelijk'.
 
Ik sta nog steeds (gelukkig) op de wachtlijst voor een nieuwe tegen een iets minder hoge prijs als waarvoor ze 2e hands weggaan.. Nog een klein jaartje als het goed is. KS is helaas geen optie meer, maar dat is ook te overleven.
 
je moet gewoon even kijken waar je hem koopt en van wie. 1 prijs is niet de prijs.

op ebay usa zie je minimoogs in vergelijkbare staat varierend van 3200 tot 7000 dollar. en dan hebben we het nog niet over de bandbreedte die wordt toegevoegd buiten ebay.

natuurlijk, synthi is supermooi en bijzonder, maar voordat je over de 10.000 euro gaat, moet het toch wel een heel bijzonder exemplaar zijn. zou ik denken.

Ja precies.
Maar ik wil niet zeggen dat ie het niet waard is hoor, maar ik heb er het geld niet voor over.
Met die minimoog van jou vind het nog okee zeg maar, want het is ook een mooi uiziend ding
en meer muzikaal bruikbaar.
 
Back
Top