Last night... (Wurli Jam)

Misschien vergis ik me, maar is 6:31 niet net iets te lang? Met deze structuur?
Ik verwacht een beetje dat de vocals later in het nummer weer terugkeren...

Maar men mag het daar natuurlijk niet mee eens zijn... :-)
 
Hey Chris.. thanx man :)

@ scepticist: Hij is wat lang.. had het qua tijd, structuur tijdens het jammen gewoon vastgelegd.. maar kan het natuurlijk korter maken. Het draait allemaal een beetje om de Wurlitzer.. daar ben ik momenteel, als de tijd het toelaat een beetje in op vakantie :D
Kan natuurlijk nog alles aan de structuur veranderen. Maar dan moet ik de drumtrack wel opnieuw doen. Ook kan er nog meer zang in.. misschien wel goed idee.. :)

Heb er nu een klein solootje in gestopt en om de Dis3 heengewerkt.. rock 'n roll..... :D
Oh en ook nog een sax themaatje zit er nu bij.. update zit in de OP :mega:
 
thanx dr. :) Bedoel je de blazers voor het solootje of die ik erna in heb gestopt (herhaling van eerdere themaatje)

Oh, en eh.. jam on...:mega:
 
Oei.. ik vond ze zelf wel lekker.. eh,, :) Misschien is het herhaalde thema (na de Wurli solo) wat druk met de lead..
In het sax themaatje voor de solo is de tweede stem wel een beetje too much misschien..

Overigens had ik een beetje twijfel over de zangkoortjes.. de day afer.. zo zie je maar :D

Nou, ga het nog wel ff kritisch beluisteren.. thanx voor de oprechtheid iig :)
 
behoorlijk leeg

klets.gif


Ik vind anders dat er al aardig wat staat...

Ik had 'm net al op Soundcloud gehoord, lekkere funky track dus inderdaad (en zoals gebruikelijk inderdaad). Had niet op de tekst gelet, maar de track klinkt ook iets te vrolijk om over te komen als boos ;)
 
klets.gif


Ik vind anders dat er al aardig wat staat...

Ik had 'm net al op Soundcloud gehoord, lekkere funky track dus inderdaad (en zoals gebruikelijk inderdaad). Had niet op de tekst gelet, maar de track klinkt ook iets te vrolijk om over te komen als boos ;)

Thanx skies.. ja leeg.. wat heet leeg. Ik heb momenteel nog veel plaats voor die dingen met witte en zwarte toetsen.. net een renovatie achter de rug aan de kozijnen en alles leeg moeten halen.. hier is de ouwe opstelling nog te zien.
Nu dus gelijk een nieuwe opstelling bedacht met Wurlitzer dichter bij de computer..
Heb boven de Wurli nog een Novation midi klavier gepland, die wordt als het goed is deze week geleverd door Bax :)
 
Het is totaal mijn smaak niet, maar het zit wel heel goed in elkaar zeg! Goed gedaan! Fijn synth werk ook.
 
Erg nice! Het klinkt overal ietwat droog, maar het gevoel zit er en dat is het allerleukste van een muziekstuk. Ga zo door en a.u.b. maak een leuk album, je hebt hier al een koper.
 
Muzikaal zit dit echt top in elkaar. Het is wat lang idd maar het is een jam. Een radio edit kan je er altijd nog van maken. Dit was echt of je naar een live optreden van een hele band luisterde. Kreeg hier ook een beetje Bas Bron gevoel bij. Paar nederlandse rappers eroverheen alla jeugd v tegenwoordig en hop je hebt een hit
 
Dank en wel mensen :) :okdan:

Misschien wel een ideetje om em toch wat minder lang te maken.. ben eigenlijk helemaal niet van de lange tracks maar bij het jammen gaat de tijd wat sneller lijkt wel :)

De dooie demper is voor de time being ff gefixed. gelijk nog ff wat valse keys bijgetuned :) De hum reduceren gaat nog wel ff duren maar zolang ik er geen balades mee doe is het nog allemaal goed te doen :)

Heb nu een humshield in de smiezen. Iemand die daar ervaring mee heeft?

 
Het goede nieuwes: het aanlsuiten is gelukt :).

Het andere nieuws: ik word keihard geconfronteerd met mijn eigen tekortkomingen. Het lukt me niet om iets goeds mee te spelen. Willen de echte muzikanten nu opstaan?

Goed nieuws :okdan: Het slechte nieuws is slechts op te lossen door iedere dag gewoon lekker te pingelen en er vooral van proberen te genieten.. :mega:

Om eerlijk te zijn schrik ik nog weleens als ik mijn eerste probeersels op de sax van 3 jaar terug hoor.. 8D
't Is dat mijn vader toen zo trots was op wat ik deed, anders had ik het ook toen al opgegeven.. :D

Ik zou willen afsluiten met de volgende oneliner van een BEer:

Barrie-Stevens-Vooral-doorgaan-uitgelicht.jpg
 
Back
Top