• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Winteropruiming! Yamaha TZ81Z, Mackie 1604VLZ3, Korg Monotron, Quiklok Z-726, BS-300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Breed

Bass Engineer
Lid sinds
6 september 2001
Berichten
456
Locatie
Den Haag
Winteropruiming! Yamaha TZ81Z, Mackie 1604VLZ3, Korg Monotron, Quiklok Z-726, BS-300

Te koop omdat ze te weinig aandacht krijgen. Ze hebben allemaal in een rookvrije thuisstudio gestaan. Op te halen in Den Haag of te versturen (alleen de synths, de rest is mij te zwaar). Ik heb helaas geen interesse in ruilvoorstellen.

Yamaha TX18z (inclusief handleiding)
De klassieker, wie is er niet groot mee geworden? Van monster bassen tot leuke orgeltjes en industrial sounds. Met onder andere de beruchte LatelyBass patch. Technisch 100%, optisch wat krassen op het chassis.

Foto’s: 1 2

Prijs: 100 euro

Mackie 1604 VLZ3 (inclusief handleiding, doos en luxe stofhoes)
Nog zo’n klassieker. Een mixer met 16 kanalen, een waslijst aan mogelijkheden en natuurlijk de befaamde Mackie sound. Ook heerlijk om te oversturen. Hij is weinig gebruikt, in zo goed als nieuwe staat en komt met de handleiding, de originele verpakking en luxe stofhoes.

Foto’s: 1 2 3

Prijs: 500 euro

Korg Monotron (inclusief doos)
De originele Monotron waarmee Korg's analoge comeback mee begon. Komt met de originele verpakking en er zitten ook batterijen in die nog redelijk vol zijn. In zeer goede staat.

Foto’s: 1 2 3

Prijs: 20 euro

Quiklok Z-726
Een hele goede Z-standaard met twee levels voor in totaal twee synths. Deze standaard is gemaakt van dik staal en veel stabieler dan een standaard X-standaard. Bijna alles is te verstellen voor een optimale setup. Het tweede level kan ook gedemonteerd worden als je deze niet nodig hebt. De breedte is optimaal voor 61 keys tot 88 keys.

Prijs: 120 euro

Quiklok BS-300 (set)
Monitor stands die in hoogte verstelbaar zijn. Perfect om de juiste sweetspot in te stellen voor je monitors. Daarnaast zitten er klemmetjes bij om je snoeren weg te werken.

Prijs: 50 euro (set)
 
Blijkbaar is het mij gelukt twee keer TX81Z verkeerd te spellen. Maar ik denk dat jullie wel doorhebben dat ik die bedoel.
 
Prijsverlagingen! OP = OP! Special price for you!

Mackie 1604 VLZ3 (inclusief handleiding, doos en luxe stofhoes)
Nu 450 euro!

Quiklok Z-726
Nu 100 euro!

Quiklok BS-300 (set)
Nu 40 euro!
 
De BS-300 set is verkocht. Ik heb nog steeds deze mooie spullen over:

Mackie 1604 VLZ3 (inclusief handleiding, doos en luxe stofhoes)
Nu 425 euro!

Quiklok Z-726
Nu 75 euro!
 
Vanwege soms nog geintereseerde reactie: de Mackie is al verkocht. Dus alleen de Quiklok is nog over.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top