• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg X5, Yamaha S30, diverse rack effecten en 2 flightcases 6HE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jobarnold

Nieuwkomer
Lid sinds
4 juni 2012
Berichten
9
Voor alle aangeboden artikelen geldt dat ze in uitstekende staat zijn en volledig functioneren. Ze zijn zowel thuis als live gebruikt, maar ik speel de laatste tijd alleen nog piano. Voor de zeldzame momenten dat ik meer nodig heb, gebruik ik laptop en midi controller i.p.v. losse modules en klavieren.

Heb je interesse in één of meerdere producten of wil je foto's? Reageer of stuur een privé-bericht. Ik heb mijn best gedaan de prijzen zo reëel mogelijk in te schatten. Vind je dat ik helemaal mis zit, laat het me ook weten! Het belangrijkste vind ik dat ik iemand anders voor een goed bedrag een plezier kan doen met apparatuur waar ik zelf ook jarenlang plezier van heb gehad.

Voor alles geldt: ook combinaties mogelijk met bijbehorende aangepaste prijzen (stuur even een privébericht) en allerhande kabeltjes en extra's mee te leveren.


Korg X5 - 200 euro
De welbekende X5 in perfecte staat. Zeer weinig gebruikt. Exclusief originele adapter.

Yamaha S30 (inclusief hoes)- 250 euro
Ook een klassieker, de kleine S80, prachtige sounds. In uitstekende staat. Exclusief originele adapter. Inclusief hoes op maat (standaard 61 keys bag) van Feedback.

Behringer MX882 - 30 euro
Powerlink Pro serie, 19" 1HE. 8 kanaals splitter/mixer. Ideaal voor monitoring of studio.

Behringer HA4600 - 30 euro
Powerplay Pro serie, 19" 1HE. Koptelefoon voorversterker met vier uitgangen. Ideaal voor in-ear monitoring of studio.

MAM AFB 8 - 60 euro
Analoge Filter Bank van MAM. 19" rack effect 1HE. Eenvoudig, maar zeer doeltreffend analoog effect voor een vet randje op je sound dat handmatig te tweaken is.

MAM Phaze 2 - 30 euro
Analoge phazer van MAM. 19" rack effect 1HE.

MAM C/F 1 - 30 euro
Analoge Chorus/Flanger van MAM. 19" rack effect.

2 SKB Flightcases - 50 euro p/s
Uiteraard zitten hier gebruikssporen op, maar alles sluit perfect aan en is nog in perfecte conditie. Twee identieke SKB cases te koop van 6HE per stuk. Handig aan deze flightcases is dat de achterkant geen 'deksel' is, maar een 'frontje', zodat je eenvoudig bij je kabels en dergelijke kunt.
 

Attachments

  • IMG_1305.jpg
    IMG_1305.jpg
    55,8 KB · Bekeken: 130
  • IMG_1304.jpg
    IMG_1304.jpg
    69,8 KB · Bekeken: 103
  • IMG_1306.jpg
    IMG_1306.jpg
    72,8 KB · Bekeken: 109
  • IMG_1307.jpg
    IMG_1307.jpg
    74,2 KB · Bekeken: 110
De MAM rack effects zijn verkocht! Blijft over:

Korg X5 - 200 euro
De welbekende X5 in perfecte staat. Zeer weinig gebruikt. Exclusief originele adapter.

Yamaha S30 (inclusief hoes)- 250 euro
Ook een klassieker, de kleine S80, prachtige sounds. In uitstekende staat. Exclusief originele adapter. Inclusief hoes op maat (standaard 61 keys bag) van Feedback.

Behringer MX882 - 30 euro
Powerlink Pro serie, 19" 1HE. 8 kanaals splitter/mixer. Ideaal voor monitoring of studio.

Behringer HA4600 - 30 euro
Powerplay Pro serie, 19" 1HE. Koptelefoon voorversterker met vier uitgangen. Ideaal voor in-ear monitoring of studio.

2 SKB Flightcases - 50 euro p/s
Uiteraard zitten hier gebruikssporen op, maar alles sluit perfect aan en is nog in perfecte conditie. Twee identieke SKB cases te koop van 6HE per stuk. Handig aan deze flightcases is dat de achterkant geen 'deksel' is, maar een 'frontje', zodat je eenvoudig bij je kabels en dergelijke kunt.
 
***PRICEDROP***

Korg X5 - 150 euro
De welbekende X5 in perfecte staat. Zeer weinig gebruikt. Exclusief originele adapter.

Yamaha S30 (inclusief hoes)- 200 euro
Ook een klassieker, de kleine S80, prachtige sounds. In uitstekende staat. Exclusief originele adapter. Inclusief hoes op maat (standaard 61 keys bag) van Feedback.

Behringer MX882 - 20 euro
Powerlink Pro serie, 19" 1HE. 8 kanaals splitter/mixer. Ideaal voor monitoring of studio.

Behringer HA4600 - 20 euro
Powerplay Pro serie, 19" 1HE. Koptelefoon voorversterker met vier uitgangen. Ideaal voor in-ear monitoring of studio.

2 SKB Flightcases - 30 euro p/s
Uiteraard zitten hier gebruikssporen op, maar alles sluit perfect aan en is nog in perfecte conditie. Twee identieke SKB cases te koop van 6HE per stuk. Handig aan deze flightcases is dat de achterkant geen 'deksel' is, maar een 'frontje', zodat je eenvoudig bij je kabels en dergelijke kunt.
 
Korg X5 - 150 euro
De welbekende X5 in perfecte staat. Zeer weinig gebruikt. Exclusief originele adapter.

Behringer MX882 - 20 euro
Powerlink Pro serie, 19" 1HE. 8 kanaals splitter/mixer. Ideaal voor monitoring of studio.

Behringer HA4600 - 20 euro
Powerplay Pro serie, 19" 1HE. Koptelefoon voorversterker met vier uitgangen. Ideaal voor in-ear monitoring of studio.

2 SKB Flightcases - 30 euro p/s
Uiteraard zitten hier gebruikssporen op, maar alles sluit perfect aan en is nog in perfecte conditie. Twee identieke SKB cases te koop van 6HE per stuk. Handig aan deze flightcases is dat de achterkant geen 'deksel' is, maar een 'frontje', zodat je eenvoudig bij je kabels en dergelijke kunt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top