hoi allemaal

schaarbakkes

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juni 2013
Berichten
57
Locatie
Oostende
Hey allemaal,

Ik zal mezelf, na reeds een jaartje geregistreerd te zijn, maar eens voorstellen. :)
Als DJ ben ik een 15-tal jaar bezig en heb ondertussen toch een specifieke persoonlijke smaak ontwikkeld. Ik weet perfect welke richting ik uit wil. Nu maak ik, sinds een jaartje, mijn eigen tracks maar als 30'er heb ik mijn leeftijd niet mee dus het komt er voor mij op aan om op relatief korte tijd zoveel mogelijk bij te leren. Natuurlijk kan je dat allemaal niet forceren want je pakt het best wat rustig aan in het begin aangezien het best een steile leercurve is, vind ik. Toch is de honger enorm groot.
Ik heb al gedacht van: Ik gooi er hier 2500€ tegen en ik koop mij hier een macbook pro, hang er een extern scherm aan, geluidskaart, midi-keyboard en studio-monitoren. Gelukkig heeft mijn "omgeving" (lees: vrouw ) mij tegengehouden en ga ik gewoon starten met de middelen die ik heb, en dat zijn: een relatief stevige pc met Ableton erop, midi-keyboard Evolution mk461C dat ik van een vriend gekregen heb, geluidskaartje focusrite en Beyerdynamic dt 880 headphone.
Beperkte middelen die ik maximaal wil benutten vooraleer ik iets bijkoop.
Wat wil ik maken? Vanalles! Ik ben gek van techno maar het kan heel diep gaan, naar ambient toe. Aphex Twin, Autechre, Convextion, Conforce, Mike Dehnert, Legowelt, etc zijn bijvoorbeeld artiesten die in mijn ogen niet veel verkeerd kunnen doen. Ik denk dus dat sound design ook wel iets voor mij is.
Verder ben ik gek van het Delsin-label en ooit daar een release op kunnen realiseren is één van mijn natste dromen.
Ik hoop hier nog heel veel te kunnen opsteken! :okdan:
 
Ik zal mezelf, na reeds een jaartje geregistreerd te zijn, maar eens voorstellen. :)

Het zal verdorie gaan tijd worden! :frons:
Beter laat dan nooit en onnodig te zeggen dat je hier op de juiste plek beland bent :D.
Welkom Schaarbakkes! (Waar men hier toch allemaal die namen blijft uithalen! 8D ).

Cheers,
Exo. :mega:
 
Welkom Schaarbakkes! (Waar men hier toch allemaal die namen blijft uithalen! 8D ).
Ja, ik heb een redelijk groot litteken op m'n voorhoofd en hier bij ons in Vlaanderen wordt een litteken ook soms wel eens een "schaar" genoemd en tegen een gezicht zegt men soms ook "bakkes". Vandaar "schaarbakkes" dus...
En laat nu net "Scarface" één van m'n favoriete films zijn. :)

Bedankt voor de warme verwelkoming!
 
Back
Top