SBLive, Asio / Driver suport EMU10K1 en EMU10K2 chipsets

De KX drivers zijn leuk om eens mee te experimenteren, maar als je echt veel meer wilt eisen van je SBLive, dan loop je toch binnen de kortste keren tegen die limits aan van deze kaart.

Ik kom iedere keer de vraag tegen: hoe krijg ik die latency van m'b SBLive omlaag? Daar komt iedere keer het antwoord op: download die KX drivers. Werkt opzich leuk, maar ik kom ook iedere keer weer berichten tegen van mensen die er alleen maar gezeik mee hebben op het moment dat ze er net iets meer van willen vragen dan wat dat ding aan kan...

Kortom: wil je écht meer, koop dan een kaart met echte ASIO ondersteuning. Vaak heb je ook nog een betere kwaliteit signaal, aangezien de SBLive niet echt een topkwaliteit heeft.

Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten...
 
That's why

That's why

Ik dus geen sblive meer gebruik..

limieten zijn snel berijkt.... idd..

en de signaal ruis verhouding is niet om over naar huis te schrijven :(
 
Bij mij zit ie er ook alleen maar in voor de standaard windows sounds, spellen en mp3's, voor het muziek/audio gebeuren gebruik ik gewoon m'n WaMi Rack 24...
 
dat klopt allemaal ja... die kX drivers halen iig alles uit de kaart voorzover het mogelijk is en ik heb er nooit moeilijkheden mee (khoud het aantal VSTi en audiosporen beperkt anders zit ie wel snel op z'n max)
voorlopig nog ff roeien met de riemen die ik heb...
 
'gewoon' een wamirack 24 :)

Het kan ook veel goedkoper: audiotrak (maya), Terratec, etc.
 
Back
Top