Emu Lx7/mp7/px7 ???

Alexander

F.T.W.
Lid sinds
11 juli 2003
Berichten
2.125
Locatie
Québec/NL
Nu heeft EMU de nieuwe PX7 uitgebracht een variant op de XL7 en MP7, wat ik niet snap:

De XL7 en MP7 hebben beide een eigen (Extreme Lead en Mo Phatt) chipset plus de Proteus 2000 en ruimte voor drie extra roms....
De PX7 heeft een nieuwe percussierom erin zitten...MAAR GEEN Proteus 2000, wat maakt deze dan zo mooi, je hebt unieke percussiesounds(die btw niet los te krijgen is, de XL en MP wel!), maar je loopt wel die Proteus2000 geluiden mis!?

Zie ik iets over het hoofd of maakt EMU kiezen gewoon erg moeilijk....?

Alexander
 
in de xl7 en mp7 zit ook geen proteuskaart... tenminste in de tijd dat ik m'n mp7 kocht niet.... misschien dat er in de tussentijd een extra kaart is ingezet door emu om de verkoop te bevorderen ofzo maar dat lijkt me stug...

ik heb trouwens ook dezelfde denkfout gemaakt hoor... er staat dan in de aankondiging; "maakt gebruik van de proteus engine" en je denkt dan al snel dat er ook proteus geluiden inzitten, maar dat is dus niet zo...

en nog iets... bij musicstore kost de xl7 nou 649 euro... misschien slimmer om zo'n xl7 plus een px7-kaart te kopen... alleen de kleur van die xl7 he?... dan is die nieuwe toch wel iets fatsoenlijker...
 
???

???

Dat is ook mijn grote vraagteken, ze zeggen een brand new set of samples dus ik ging ervan uit dat het een nieuwe rom is ...trouwens als 'ie als ROM te koop is waarom een nieuwe machine bouwen...ik begrijp nu ik erachter ben dat er geen Proteus 2000 rom in zit maar die kwaliteit, niet waarom ze drie machines uitbrengen...maar niet gewoon 1 als je toch alle roms hebt....AAAAAAARRGGGHH!! :confused:
 
Back
Top