Gloomer - Freaks & Rarities pt I (promomix)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.130
Locatie
België
https://www.youtube.com/watch?v=aeKadnLq2x0

32 nummertjes verzameld in een 14 minuten durende track.
Wat vinden jullie ervan ?

:D

01. Gloomer - Everything Is Fake
02. Gloomer - Rabbit Hole
03. Gloomer - Fly With Me To The Stars
04. British Intelligence - Martian Zombies (Gloomer Remix)
05. Gloomer - Democide
06. Gloomer - It's Real
07. Gloomer - Studies Suggests
08. Gloomer - Avoid Negativity ft. MetalEd
09. Gloomer - Optimistic People
10. Gloomer - Relativity
11. Manducator vs Gloomer vs Room 23 - Sirens Of The Void
12. Gloomer - Because You're Eternal
13. Gloomer - I'm The Devil
14. Gloomer - 21 Gram Soul
15. Gloomer - Not Yet
16. Gloomer - Wanna Choose Who I See
17. British Intelligence - This Business (Gloomer Remix)
18. Gloomer - I want to be free
19. Gloomer - Ridiculed The Terms
20. Gloomer - The More We Do To You
21. Gloomer - Not Us ft. Alex Collier
22. Gloomer - Educated Sheep pt II
23. Gloomer - Escape Planet
24. Gloomer - Spanish Sunshine
25. Gloomer - Stranger Than Fiction
26. Gloomer - Messiah
27. Gloomer - God's Men Of Sin (Tragmamix)
28. Gloomer - Just Google It
29. Gloomer - Resisting The State
30. Gloomer - The Time, The Right Place
31. Gloomer - Infinit Archive
32. Gloomer - What's On Your Mind
 
Heel mooi Gloomer, ik heb er van genoten..
 
Ok ik ben nooit zo,n poster om te zeggen wat ik er van vind... maar aangezien jij alles hier zo netjes luisterd en kritieken post voel ik me bijna verplicht... :D

idd de eerste 2 en 5.30- 7.00 omdat die zo vies is:D zijn wel het leukst imo
7.25 D&B zal ik meer sidechainen.. kick en snare met alles! zelfs de rides! hoor je vaak in D&B dat t 1 grote smeerboel word.... terwijl |D&B juist mooi en clean is terwijl het ranzig overkomt..
10.00 voor de sound... de rest heb ik totaal geen mening over. not my cup of tea en omdat ik t moeilijk vind om opbouwende kritiek te leveren aangezien ik zelf de plank vaak zoniet altijd mis sla:D

Maar je kan niet zeggen dat u voor 1 gat te vangen bent qua muziekstijl.. :okdan:
(mischien spitsen op een iets minder breed spectrum?) ik hoor trance techno d&b ETC..Maar ey wie ben ik? duizendpoot uithangen natuurlijk ook top!:mega:
 
Ok ik ben nooit zo,n poster om te zeggen wat ik er van vind... maar aangezien jij alles hier zo netjes luisterd en kritieken post voel ik me bijna verplicht... :D

idd de eerste 2 en 5.30- 7.00 omdat die zo vies is:D zijn wel het leukst imo
7.25 D&B zal ik meer sidechainen.. kick en snare met alles! zelfs de rides! hoor je vaak in D&B dat t 1 grote smeerboel word.... terwijl |D&B juist mooi en clean is terwijl het ranzig overkomt..
10.00 voor de sound... de rest heb ik totaal geen mening over. not my cup of tea en omdat ik t moeilijk vind om opbouwende kritiek te leveren aangezien ik zelf de plank vaak zoniet altijd mis sla:D

Maar je kan niet zeggen dat u voor 1 gat te vangen bent qua muziekstijl.. :okdan:
(mischien spitsen op een iets minder breed spectrum?) ik hoor trance techno d&b ETC..Maar ey wie ben ik? duizendpoot uithangen natuurlijk ook top!:mega:

Hey Code17, thanks a lot man, bedankt voor te luisteren en de eerlijke comments, toppie van je :halleluja
 
Jan, al vind ik het moeilijk(er) om losse snippets te luisteren als een geheel hoor ik een aantal hele fraaie elementen voorbijkomen :okdan: en dat nodigt uit tot meer van bepaalde tracks.

Sommige nummers klinken wat zuiverder dan andere maar al met al vindt ik jouw werk zeer goed luisterbaar.

Ga zo door Jan.
 
Zitten lekkere tracks tussen Gloomer :mega: thumbs up!! :okdan:

Hey MacGyverGear, leuk dat je hebt geluisterd man, toppie.. Mooi commentaar, thanks !! ;)
 
Jan, al vind ik het moeilijk(er) om losse snippets te luisteren als een geheel hoor ik een aantal hele fraaie elementen voorbijkomen :okdan: en dat nodigt uit tot meer van bepaalde tracks.

Sommige nummers klinken wat zuiverder dan andere maar al met al vindt ik jouw werk zeer goed luisterbaar.

Ga zo door Jan.

Hey maat, dank je wel hoor !! ;)

Ja, sommige nummers zijn al wat ouder als de andere, en toen was ik nog niet zo ervaren.

THANKS :okdan:
 
probeer nog enkel te maken in de stijl als die 2 eerste ,denk wel dat je een release kan forceren.

vooral die eerste klink echt goed en origineel,is de helemaal ergens te horen?,heeft de ingredienten voor een hitje

ook die 2 eerste is de mix voor de eerste maal veel beter,maar er moet nog snoeiwerk gebeuren,vooral hissy sounds moet je mee opletten
 
Oké, Egres, dank je wel voor de feed man..

Ja, je kunt ze allemaal hier beluisteren en gratis downloaden :

https://gloomer2000.bandcamp.com/album/freaks-rarities

Mijn volgende album Dystopia pt V zal op 5 december gereleased worden door Xenomorph Records.

Thanks man !! :okdan:
 
Back
Top