Gabbertime
Stamgast
Hoe in godsnaam zijn deze multitracks uitgelekt? Ik ben daar best wel benieuwd na.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe in godsnaam zijn deze multitracks uitgelekt? Ik ben daar best wel benieuwd na.
Vet! Ik wil "Get on the floor" graag... dank
![]()
De website waar ik Get Down On It heb gekocht heeft gereageerd. Werkende link ontvangen.. Kool & The Gang - Get Down On It (Studio Acapella & Stems).zip dit is dus gewoon met AI gedaan.. jee hee.. nooit meer wat kopen dus bij Vocal Hunter - Studio Acapella of Kool & The Gang - Get Down On It (Studio Acapella & Stems) - Studio Acapella daar kan ik mijn computer zelf ook wel voor gebruiken.. Had ook ff beter moeten opletten misschien want de 2 downloads van Kool and the Gang die ik had bevatten veel meer tracks.. maar €15 en 'n illusie armer dus..Ik kwam wel op een commerciële site, tenminste.. dat denk ik. Zocht naar iets van Cool & The Gang en hier 15 ballen betaald.. vervolgens krijg ik een mail met een https://mega.co.nz downloadlink die gewoon kapot is.. Dacht, dat spaart me weer wat moeite met zoeken.. maar nu heb ik vervolgens nog niks..
Die link is dik 10 jaar oud!Megalink werkt niet meer