Synth en audio-apps die nog niet werken in IOS8

mstsfreak

Ouwe rot
Lid sinds
10 november 2004
Berichten
577
Locatie
Guttecoven
Ik heb mijn Ipad 3 geupdate naar IOS8. Nu blijkt dat meerdere muziek en synth-apps niet meer goed of helemaal niet meer werken.
Ter leering ende vermaeck volgt hier een rijtje:
-Korg iMS-20. (blijft hangen in startscherm)
-Korg iPolysix. (blijft hangen in startscherm)
-Arturia iMini. (Audiobus error maar speelt verder wel)
-Dxi. (Audiobus error maar speelt verder wel)
-Novation Launchkey. (Audiobus error maar speelt verder wel)

Heb je deze apps hard nodig, is het misschien verstandig om nog even te wachten met updaten, tot hopelijk deze apps geupdate worden naar IOS8. Ik hoop dat vooral Korg zijn huiswerk doet en snel updates uitbrengt, want dit is natuurlijk ook niks zo... En verder: BEDANKT APPLE! :stupid

Zijn er nog meer apps die niet meer werken, vul de lijst gerust aan. :koffie:

EDIT: http://www.korg.com/us/news/2014/0915/ Blijkbaar doet Korg nu zijn huiswerk.
 
Laatst gewijzigd:
iOS 8 is sinds de presentatie een paar maanden geleden al beschikbaar voor ontwikkelaars, samen met de versie van Xcode die je nodig hebt om je programma's aan te passen. Ik had binnen een week al mijn apps geprobeerd met iOS 8 en aanpassingen gedaan. Sommige dingen had ik op Stack Overflow gepost en vaak zelf beantwoord.

Mijn apps doen het allemaal onder iOS 8.

Je kunt op Stack Overflow ook zien wanneer iemand een vraag of een antwoord goed vond doordat ze op +1 kunnen klikken. Niet iedereen doet dat maar je weet wel dat mensen het waarderen als er meer binnen komen.

Weet je wanneer het ineens plusjes begon te regenen? Pas deze week.

Dus bedank maar vooral die luie *kuch* doedelzakken *kuch* bij Korg :doei:
 
Laatst gewijzigd:
Ik mag mijn grote woorden weer intrekken: iOS 8 draaide beter in de betas dan de final.

Wij zijn inmiddels al weer druk aan de slag met het zoeken en fixen van random crashes.

Advies: downgraden
 
Back
Top