Muzikanten gezocht voor nieuw op te richten Electro/Dance project.

Jaro

Domestic Habitat Prod.
Lid sinds
9 juli 2009
Berichten
68
Locatie
Den Haag
Beste mensen,

Ik ben een gitarist uit Den Haag en ik produceer electro/dance pop muziek dat ik graag live zou willen spelen met een band. Denk aan een DJ die een house beat instart en dat wij als band daarover losgaan. De muziek zou goed passen in een strandtent of lounge bar, beetje zwarte pad/bloemendaal gehalte. Lekker funky/soul deep house sfeertje, lekker catchy met een commerciele inslag dat zo op een dance feest zou kunnen worden gedraaid.

Zoals ik al beschreef ben ik zelf gitarist dus ben op zoek naar mensen die deze muziek trekt en hun aandeel hierin zouden kunnen vervullen. De stijl staat niet vast ofzo heb een hoop ideeen maar sta open voor jullie creatieve ideeen. Ik ben ook fan van effecten zoals freaky delays, reverbs en vocal effects dus jullie freaks out there are more than welcome. :) Kijk even op mijn soundcloud waar een aantal nummers van mij te vinden zijn en gimme a buzz als je er iets in ziet en zou komen willen jammen in de oefenruimte. PM me als je bent geintresseerd ik hoor graag van je.

Groetjes,
Jaro
 
Back
Top