• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[GRATIS] 19" racks / kasten 4x 13HE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

zero1

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2003
Berichten
836
Locatie
Utrecht
Te koop: 2 x studio 19" rack.

Zelfbouw, wit geplastificeerd meubelpaneel.
Beide racks bieden plaats aan 2x 13 HE, totaal samen dus 52 HE. Daar kun je dus heel wat modules, outboard, patchbays, FX enz in kwijt!

Afmetingen van de racks (zonder wielen) (lengte/hoogte breedte):

Rack 1: 103,5 x 62 x 40 cm

Rack 2: 103,5 x 62 x 50 cm

Met wielen van 10cm eronder dus precies op 'buro hoogte'.

Van een van de racks heb ik de wielen hergebruikt in een ander meubel. Maar die dingen zijn bij elke bouwmarkt of Action te koop voor weinig. Je kunt ze natuurlijk ook op elkaar zetten (zie foto)! 19" rackprofielen niet inbegrepen, die zijn bij bv Bax te koop.

Wel wat lichte gebruikssporen, wat gaatjes aan de binnenkant enzo, maar al met al nog best netjes.

Ze staan me in de weg, dus moeten snel de deur uit. Daarom €30 p/s of €50 samen.


Op te halen in Utrecht Centrum (je kan voor de deur parkeren)
Als je ze in z'n geheel wilt meenemen heb je een busje nodig, maar ze zijn (uiteraard) te demonteren waardoor ze in een gewone auto passen.

(Voor de smart guys: apparatuur op de foto's is niet inbegrepen ;-)


IMG_2903.jpg


P1040149s.jpg


P1040150s.jpg
 
Ok ze staan nu echt in de weg.... Voor ik ze naar het recyclepunt breng een laatste poging:

Ze mogen weg voor een krat Grolsch... Beugels of pijpjes, dat maakt me niet uit....
 
Verzoek aan de moderator: kan er 'Gratis:' voor de titel van de advertentie worden gezet? Alvast dank.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top