• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

E-MU Planet Earth/Xtreme Lead/ Roland M-VS1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.004
Locatie
Amsterdam
Wegens op het oog hebben Roland JD990 + Vintage Synth kaart in de aanbieding:

E-MU Planet Earth - 250 euro
Deze is echt in hele mooie staat. Helder display, datawheel encoder pas vervangen dus geen gezeur met haperen/overspringen tijdens het geluiden zoeken zoals bij veel andere E-MU's.

Geweldige geluidenbak, klinkt waanzinnig en omdat 'ie makkelijk met je MIDI klok meeloopt en 4 draaiknoppen voor real-time control heeft heel bruikbaar en intuïtief.

E-MU Xtreme Lead-1 - 125 euro
Ook wel 'King Arpeggiator' genoemd ;) Mooie staat, her en der de opdruk een klein beetje vervaagd (zie foto) maar voor de rest prima. Helder display en een goed werkende encoder.

Hoewel ooit gericht op de dance-artiest zul je je nog verbazen over de mooie pads, arps, FX en drums die in allerlei muzieksoorten erg bruikbaar zijn.

Roland M-VS1 Vintage Synth - 125 euro
Dit blijft één van de meest bruikbare modules voor iedereen die (elektronische) muziek maakt. Als ik mijn JD990 + VS kaart heb is deze overbodig uiteraard (zelfde sounds). Hele mooie staat, her en der een rack-krasje. Ik heb zelfs de originele gebruiksaanwijzing/patchlist (handig!) nog.

Met name de Mellotron sounds in deze module blijven wat mij betreft ongeëvenaard maar sowieso is het moeilijk om tussen de 256 geluiden slechte/onbruikbare dingen te vinden. :)
 

Attachments

  • DSCN8829.jpg
    DSCN8829.jpg
    36,4 KB · Bekeken: 120
  • DSCN8830.jpg
    DSCN8830.jpg
    37,4 KB · Bekeken: 98
  • DSCN8821.jpg
    DSCN8821.jpg
    63,6 KB · Bekeken: 100
  • DSCN8822.jpg
    DSCN8822.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 95
  • DSCN8825.jpg
    DSCN8825.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 93
Handig die 5 plaatjes per bericht ;)
 

Attachments

  • DSCN8827.jpg
    DSCN8827.jpg
    46,9 KB · Bekeken: 96
  • DSCN8828.jpg
    DSCN8828.jpg
    29,6 KB · Bekeken: 99
  • DSCN8832.jpg
    DSCN8832.jpg
    24,2 KB · Bekeken: 99
  • DSCN8834.jpg
    DSCN8834.jpg
    28,4 KB · Bekeken: 94
  • DSCN8847.jpg
    DSCN8847.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 105
En de laatste fotootjes....
 

Attachments

  • DSCN8846.jpg
    DSCN8846.jpg
    37,6 KB · Bekeken: 109
  • DSCN8845.jpg
    DSCN8845.jpg
    59 KB · Bekeken: 102
  • DSCN8844.jpg
    DSCN8844.jpg
    49,1 KB · Bekeken: 105
  • DSCN8843.jpg
    DSCN8843.jpg
    74,1 KB · Bekeken: 100
Ik krijg nogal wat vragen over de kleur van de 'Planet Earth' module. Die lijkt op de foto's nogal blauw maar is in werkelijkheid dat groen/blauwe (turquoise?). M'n camera had het denk ik moeilijk in het donker naast die fel oranje Xtreme-lead ;)

Als er toevallig iemand is die de Xtreme-lead zonder rom wil hebben (zodat je dus een mooie behuizing /controller voor één of meerdere E-MU roms die je reeds in bezit hebt) dan mag deze voor 75 euro weg. Dan prik ik de Xlead-rom fijn in m'n Proteus 2000 die sowieso blijft :)
 
Pricedrop! Sla je slag :)

Roland M-VS1 Vintage Synth - 99 euro incl verzending NL/BE!

E-MU Planet Earth - 222 euro incl verzending NL/BE!

E-MU Xtreme Lead-1 - 99 euro incl verzending NL/BE! of zonder Xlead-rom voor 65 euro!
 
En ook de Xtreme Lead heeft een nieuwe eigenaar :)

Blijft over de prachtige en redelijk zeldzame Planet Earth. Wie maakt me los?
 
Planet Earth zo goed als verkocht, doe deze maar op slot.

Heb er alle vertrouwen in dat deze binnenkort opgehaald wordt en zo niet open ik wel een nieuw draadje ;)

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top