Cubase 7: Batch export

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Lid sinds
19 juli 2006
Berichten
901
Hi guys,

Ik heb overal gezocht en veel mensen komen er gewoonweg niet uit.
Vraag:

"Hoe kan ik een batch export maken van losse kanalen INCLUSIEF de send fx."

Voorbeeld:

1 piano kanaal met sends van een reverb bus wil ik als 1 wav file exporteren. Als ik nu batch export doe en dit kanaal selecteer krijg ik alleen het pianokanaal zonder reverb.

Oplossing:
Alle kanalen stuk voor stuk op solo zetten en de master exporteren. Dit is alleen met 90 channels een tijdrovend werk dat makkelijker moet kunnen lijkt me.

Iemand een suggestie?
 
Geprobeerd met meap maar kreeg het niet werkende.
Is dit in cubase zelf niet mogelijk zonder aparte tools?
 
Ik heb dit probleem ook al gehad maar bij mij export die de send channels apart mee. Dus dan heb je droge channel en enkel de reverb. :)
En anders kopieer je je instellingen van je send en zet je een nieuw send channel in je mixdown project.

Wat ook nog een oplossing is, ipv van een send channel te gebruiken een groupchannel met daarop een reverb als insert. Werkt ongeveer hetzelfde en die export wel gwn mee als het goed is. :)
 
Laatst gewijzigd:
Ja zoals je het 2e punt beschrijft zo werk ik namelijk ook. Heb een groupchannel met daarop een fx insert. Alleen als je in de batch export je channel aangeeft dan krijg je alleen het kale channel zonder de groupchannel fx.

Als je deze groupchannel exporteerd dan zit er natuurlijk ook een hoop reverb van andere channels tussen, wat dus geen oplossing is.. :(
 
Back
Top