Modular Grooves lV

cdk1899

Banananah
Lid sinds
10 augustus 2007
Berichten
2.240
Locatie
Rotiknor
Fragment uit een jamsessie van kortgeleden.

Gebruikt zijn een Roland TB3, Yamaha CS60, TR909 en Infinity looper. De CS60 gaat door een RE501 chorus echo.

http://soundcloud.com/osc1899/modular-grooves-lv
 
Echt wel okee!!! :okdan:

De volle bijna 11 minuten zonder door te spoelen geluisterd en heerlijk voortkabbelend relaxte track. top!


En ach, ik zet 'm gewoon nog een keer op :)
(snare in 't begin - vanaf 0:46 - vind ik IETSJE te hard staan)
 
Bedankt voor het luisteren! Ja de snare op de 909 moet je met enig beleid inbrengen anders clipt ie te hard in de mix. Verder is het een en al improvisatie zonder enige nabewerking.
 
Dank mannen voor het luisteren en feedback. De sidechain staat inderdaad ietwat agressief ingesteld. Ik zal komende sessies eens wat experimenteren met de compressor instellingen van de DBX-en.
 
DBX 266 XL. Een kanaal voor de TB3, de ander voor de CS60. Alles is afgemixt op een Mackie en is daarna via de record out stereo opgenomen in WAV. In Audacity is de WAV omgezet naar mp3.

Het sleutelen aan de sidechain instellingen is wel een interessante, ik ben benieuwd of dit het karakter van de track uiteindelijk goed of minder goed doet.
 
lekker hoor, knap dat je het zo lang interessant houd met relatief weinig elementen.
twee keer geluisterd :D
 
die cs60 klinkt echt heeeeeeel gaaf met die sidechain, lekker lomp houden die sidechain.
drums en 303 simpel maaar effectief :)!
 
Back
Top