Conflict met ex-bandlid, The story continues...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ey.. Raphie man.. these cum out Dallas.. how can that now?? :D
DFW Party Band The Project - I Want You Back On Youtube schreef:
The Project is one of the most sought after wedding and private party bands in Dallas, Fort Worth and North Texas. With an incredibly varied list of songs, The Project grabs their audience and keeps them on the dance floor all night.

The Project has over ten years of experience in playing thousands of high profile events including fund raisers, galas, charity balls, social clubs, wedding receptions and corporate parties to name a few.
 
Dat was juist de humor, googlede even op die o zo kritieke bandnaam en deze kwam naar boven
Ik snap dus al die heisa niet want eigenlijk gaat het gewoon om een band zonder naam :D
 
@jeroentuitd waarom ga jij niet werken voor Dag allemaal of Story ?
Wat een bullshit zeg... en zo'n gezever moet je dan nog delen ook.
Wees volwassen en los dat zelf verstandig op of laat het los.
Vraag anders aan je papa of mama raad.

Ik denk dat ik redelijk pissed off zou zijn met zo'n reply. TS vraagt om hulp en hij krijgt een schop onder zijn derrière...
 
Ach, het is maar audiocollage, weer zo'n belg die denkt dat 'ie de nederlander moet uithangen op het internet.
 
Ik denk dat ik redelijk pissed off zou zijn met zo'n reply. TS vraagt om hulp en hij krijgt een schop onder zijn derrière...

Zo'n kort lontje heb ik gelukkig niet. Anders was de situatie met het ex-bandlid al lang geëscaleerd. :)

Ik was inderdaad alleen even benieuwd naar de eventuele opties die we hebben. Professionals zijn we niet en we laten de meneer met z'n nieuwe band maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Hij wil ons waarschijnlijk gewoon uit de tent lokken. Het beste wat we kunnen doen is inderdaad lekker muziek blijven maken, en dat zullen we doen. ;)

Ik wil de meesten van jullie toch bedanken voor jullie oprechte en objectieve reacties ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top