• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland R-880 (x2) + GC-8 remote (x1)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CoolRunning

She's lost control again
Lid sinds
26 september 2002
Berichten
1.257
Locatie
Belgie
Ben bezig met het plannen voor de bouw van een nieuwe studio-ruimte inclusief control-room, en weet dat ik wat moet uitdunnen om alles in de nieuwe CR te krijgen, dus ga ik beginnen met spullen te verkopen die ik niet genoeg gebruik.
Aangezien ik ook een aantal goede reverb plugins + een Kurzweil KSP8 heb, worden deze toch echt te weinig gebruikt voor de ruimte die ze innemen in mijn rack.

De R880 wordt ook wel Roland's 'antwoord' op de Lexicon L480 genoemd. Dit zijn serieuze units, alleen al het feit dat er verschillende PSUs inzitten voor het digitale gedeelte vs. het analoge gedeelte zegt wel wat. Verder is het ook interessant om te weten dat ze 2 In 4 Out zijn, en je ze kan gebruiken in verschillende configuraties (2x mono in en 2x stereo uit, 1x stereo in en 2x stereo uit) etc. Ze doen trouwens ook veel meer dan reverb, het zijn in principe multi-fx mainframes.
Vooral als je werkt met een outboard mixer of summing unit dan zal deze setup je een hoop plezier en FX-power geven!

Beide mainframes zijn in goede staat, nog steeds muisstil. Batterij in de GC-8 is een paar weken geleden vervangen. Software versie van de mainframes + the system card in de controller is V1.

Te koop dus:

2x Roland R-880 mainframes + 1x GC-8 controller: 1200 Euro of doe een goed bod.

Ik verkoop ze het liefst samen, en heb het liefst dat ze opgehaald worden, of ik ze zelf aflever. Het zijn erg diepe units, en behoorlijk zwaar. Ze kunnen uitgeprobeerd worden in mijn studio onder het genot van een koffie/thee etc.!

Mvg.

CoolRunning
 
Gereserveerd.

Mvg.

CoolRunning
 
Verkocht. Mag een slotje op.

:slotje:

Mvg.

CoolRunning
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top