[Summer house]Dimane - Just cant Breathe

Dimane

Stamgast
Lid sinds
16 februari 2010
Berichten
156
Locatie
Tilburg
Het is alweer ff geleden dat ik hier iet heb gepost. Ik heb is even wat anders geproduceerd dan normaal.
Daarnaast ben ik sinds een aantal weken overgestapt van Fl studio 11 naar Ableton 9 en ik moet zeggen er gaat een wereld voor me open :)


https://soundcloud.com/dimane/just-cant-breathe



enjoy!
 
ik heb hem helemaal uitgeluisterd, mooi stukje muziek.. heel chill, luistert lekker weg.. Knap gedaan man..

Maar wat heeft Ableton 9 wat FL-studio 11 niet heeft ?
 
ik heb hem helemaal uitgeluisterd, mooi stukje muziek.. heel chill, luistert lekker weg.. Knap gedaan man..

Maar wat heeft Ableton 9 wat FL-studio 11 niet heeft ?

het is niet perce dat fl studio 11 bepaalde dingen niet heeft maar ik werkte daar 12 jaar mee en ik produceerde gewoon te snel waardoor ik nummers afraffelde. Ik neem in ableton meer de tijd voor elke sample. Daarnaast vind ik het er wat gebruiksvriendelijker uit zien. dus allemaal persoonlijke dingetjes.
 
Klinkt erg lekker.. lekker deep en ruimtelijk. :okdan: Lekker spacy fx ook :)

Ben zelf een tijdje geleden ook weer es overgegaan (van Cubase naar Ableton) Erg verassend hoe dat uitpakte toen..
Mijn eerste projectje ooit met Ableton moet hier ook nog ergens staan... was wel ff wennen die overgang maar gaf wel een erg fijne rush :D
 
Lekker! Zit goed in elkaar en prima als achtergrondmuziek bij het opruimen van mijn kamer :)
(ga hem nog een keer beluisteren want mijn motivatie om op te ruimen keldert weer...)
 
Goed, maar meer variatie zou hem nog beter maken!
Is wel heel erg platgecompressed, iets minder zou het wat minder laten leven en minder vermoeiend maken.

maar goed gedaan!
 
Heerlijke track, ook prima voor op de achtergrond. Goed gedaan.
 
Goed, maar meer variatie zou hem nog beter maken!
Is wel heel erg platgecompressed, iets minder zou het wat minder laten leven en minder vermoeiend maken.

maar goed gedaan!

ja ik had hem dus naar spinnin records gestuurd daar gaven ze dat ookal aan. Ik moet zeggen dat mijn mastering skill nihil zijn dus ik klik altijd door de presets van ozone :o::o:

voor de rest thnx voor al de goede reacties!
 
Ableton is ook veel beter: in workflow, werkt makkelijk on stage en EQ-ing vind ik perfect in Ableton.
Daarnaast is het toch net weer een stapje hoger t.o.v. Fruity loops.
 
het stereo beeld vind ik niet zo mooi van de fx.
 
Back
Top